-
Διὸ thou thee-OH தே-ஓஃ ἀναπολόγητος art ah-na-poh-LOH-gay-tose அஹ்-ன-பொஹ்-ள்ஓஃ-கய்-டொஸெ εἶ inexcusable, ee ஈ ὦ O oh ஒஹ் ἄνθρωπε man, AN-throh-pay Aந்-த்ரொஹ்-பய் πᾶς whosoever pahs பஹ்ஸ் ὁ thou oh ஒஹ் κρίνων· art KREE-none Kற்ஏஏ-னொனெ ἐν that ane அனெ ᾧ judgest: oh ஒஹ் γὰρ for gahr கஹ்ர் κρίνεις wherein KREE-nees Kற்ஏஏ-னேஸ் τὸν tone டொனெ ἕτερον thou AY-tay-rone AY-டய்-ரொனெ σεαυτὸν judgest say-af-TONE ஸய்-அf-Tஓந்ஏ κατακρίνεις ka-ta-KREE-nees க-ட-Kற்ஏஏ-னேஸ் τὰ another, ta ட γὰρ thou gahr கஹ்ர் αὐτὰ condemnest af-TA அf-TA πράσσεις thyself; PRAHS-sees Pற்AஃS-ஸேஸ் ὁ for oh ஒஹ் κρίνων thou KREE-none Kற்ஏஏ-னொனெ -
οἴδαμεν we OO-tha-mane ஓஓ-த-மனெ δὲ are thay தய் ὅτι sure OH-tee ஓஃ-டே τὸ that toh டொஹ் κρίμα the KREE-ma Kற்ஏஏ-ம τοῦ judgment too டோ θεοῦ of thay-OO தய்-ஓஓ ἐστιν ay-steen அய்-ஸ்டேன் κατὰ God ka-TA க-TA ἀλήθειαν is ah-LAY-thee-an அஹ்-ள்AY-தே-அன் ἐπὶ according ay-PEE அய்-Pஏஏ τοὺς to toos டோஸ் τὰ truth ta ட τοιαῦτα against too-AF-ta டோ-AF-ட πράσσοντας them PRAHS-sone-tahs Pற்AஃS-ஸொனெ-டஹ்ஸ் -
λογίζῃ thinkest loh-GEE-zay லொஹ்-Gஏஏ-ழய் δὲ thou thay தய் τοῦτο this, TOO-toh Tஓஓ-டொஹ் ὦ O oh ஒஹ் ἄνθρωπε man, AN-throh-pay Aந்-த்ரொஹ்-பய் ὁ oh ஒஹ் κρίνων that KREE-none Kற்ஏஏ-னொனெ τοὺς judgest toos டோஸ் τὰ them ta ட τοιαῦτα which too-AF-ta டோ-AF-ட πράσσοντας do PRAHS-sone-tahs Pற்AஃS-ஸொனெ-டஹ்ஸ் καὶ kay கய் ποιῶν such poo-ONE போ-ஓந்ஏ αὐτά things, af-TA அf-TA ὅτι and OH-tee ஓஃ-டே σὺ doest syoo ஸ்யோ ἐκφεύξῃ the ake-FAYF-ksay அகெ-FAYF-க்ஸய் τὸ same, toh டொஹ் κρίμα that KREE-ma Kற்ஏஏ-ம τοῦ thou too டோ θεοῦ shalt thay-OO தய்-ஓஓ -
ἢ despisest ay அய் τοῦ thou too டோ πλούτου the PLOO-too Pள்ஓஓ-டோ τῆς tase டஸெ χρηστότητος riches hray-STOH-tay-tose ஹ்ரய்-STஓஃ-டய்-டொஸெ αὐτοῦ of af-TOO அf-Tஓஓ καὶ his kay கய் τῆς tase டஸெ ἀνοχῆς goodness ah-noh-HASE அஹ்-னொஹ்-ஃASஏ καὶ and kay கய் τῆς forbearance tase டஸெ μακροθυμίας and ma-kroh-thyoo-MEE-as ம-க்ரொஹ்-த்யோ-Mஏஏ-அஸ் καταφρονεῖς ka-ta-froh-NEES க-ட-fரொஹ்-ந்ஏஏS ἀγνοῶν longsuffering; ah-gnoh-ONE அஹ்-க்னொஹ்-ஓந்ஏ ὅτι not OH-tee ஓஃ-டே τὸ knowing toh டொஹ் χρηστὸν that hray-STONE ஹ்ரய்-STஓந்ஏ τοῦ the too டோ θεοῦ goodness thay-OO தய்-ஓஓ εἰς of ees ஈஸ் μετάνοιάν may-TA-noo-AN மய்-TA-னோ-Aந் σε God say ஸய் ἄγει leadeth AH-gee Aஃ-கே -
κατὰ after ka-TA க-TA δὲ thy thay தய் τὴν tane டனெ σκληρότητά hardness sklay-ROH-tay-TA ஸ்க்லய்-ற்ஓஃ-டய்-TA σου and soo ஸோ καὶ impenitent kay கய் ἀμετανόητον heart ah-may-ta-NOH-ay-tone அஹ்-மய்-ட-ந்ஓஃ-அய்-டொனெ καρδίαν treasurest kahr-THEE-an கஹ்ர்-Tஃஏஏ-அன் θησαυρίζεις up thay-sa-REE-zees தய்-ஸ-ற்ஏஏ-ழேஸ் σεαυτῷ unto say-af-TOH ஸய்-அf-Tஓஃ ὀργὴν thyself ore-GANE ஒரெ-GAந்ஏ ἐν wrath ane அனெ ἡμέρᾳ against ay-MAY-ra அய்-MAY-ர ὀργῆς the ore-GASE ஒரெ-GASஏ καὶ day kay கய் ἀποκαλύψεως of ah-poh-ka-LYOO-psay-ose அஹ்-பொஹ்-க-ள்Yஓஓ-ப்ஸய்-ஒஸெ δικαιοκρισίας wrath thee-kay-oh-kree-SEE-as தே-கய்-ஒஹ்-க்ரே-Sஏஏ-அஸ் τοῦ and too டோ θεοῦ revelation thay-OO தய்-ஓஓ -
ὃς will ose ஒஸெ ἀποδώσει render ah-poh-THOH-see அஹ்-பொஹ்-Tஃஓஃ-ஸே ἑκάστῳ to ake-AH-stoh அகெ-Aஃ-ஸ்டொஹ் κατὰ every ka-TA க-TA τὰ man ta ட ἔργα according ARE-ga Aற்ஏ-க αὐτοῦ· to af-TOO அf-Tஓஓ -
τοῖς them toos டோஸ் μὲν who mane மனெ καθ' by kahth கஹ்த் ὑπομονὴν patient yoo-poh-moh-NANE யோ-பொஹ்-மொஹ்-ந்Aந்ஏ ἔργου continuance ARE-goo Aற்ஏ-கோ ἀγαθοῦ in ah-ga-THOO அஹ்-க-Tஃஓஓ δόξαν well THOH-ksahn Tஃஓஃ-க்ஸஹ்ன் καὶ doing kay கய் τιμὴν seek tee-MANE டே-MAந்ஏ καὶ for kay கய் ἀφθαρσίαν glory ah-fthahr-SEE-an அஹ்-fதஹ்ர்-Sஏஏ-அன் ζητοῦσιν and zay-TOO-seen ழய்-Tஓஓ-ஸேன் ζωὴν honour zoh-ANE ழொஹ்-Aந்ஏ αἰώνιον and ay-OH-nee-one அய்-ஓஃ-னே-ஒனெ -
τοῖς unto toos டோஸ் δὲ them thay தய் ἐξ ayks அய்க்ஸ் ἐριθείας that ay-ree-THEE-as அய்-ரே-Tஃஏஏ-அஸ் καὶ are kay கய் ἀπειθοῦσιν contentious, ah-pee-THOO-seen அஹ்-பே-Tஃஓஓ-ஸேன் μὲν and mane மனெ τῇ do tay டய் ἀληθείᾳ not ah-lay-THEE-ah அஹ்-லய்-Tஃஏஏ-அஹ் πειθομένοις obey pee-thoh-MAY-noos பே-தொஹ்-MAY-னோஸ் δὲ thay தய் τῇ the tay டய் ἀδικίᾳ truth, ah-thee-KEE-ah அஹ்-தே-Kஏஏ-அஹ் θυμός but thyoo-MOSE த்யோ-MஓSஏ καὶ obey kay கய் ὀργὴ ore-GAY ஒரெ-GAY -
θλῖψις and THLEE-psees Tஃள்ஏஏ-ப்ஸேஸ் καὶ anguish, kay கய் στενοχωρία upon stay-noh-hoh-REE-ah ஸ்டய்-னொஹ்-ஹொஹ்-ற்ஏஏ-அஹ் ἐπὶ every ay-PEE அய்-Pஏஏ πᾶσαν soul PA-sahn PA-ஸஹ்ன் ψυχὴν of psyoo-HANE ப்ஸ்யோ-ஃAந்ஏ ἀνθρώπου man an-THROH-poo அன்-Tஃற்ஓஃ-போ τοῦ too டோ κατεργαζομένου that ka-tare-ga-zoh-MAY-noo க-டரெ-க-ழொஹ்-MAY-னோ τὸ doeth toh டொஹ் κακόν ka-KONE க-Kஓந்ஏ Ἰουδαίου evil, ee-oo-THAY-oo ஈ-ஊ-TஃAY-ஊ τε of tay டய் πρῶτον the PROH-tone Pற்ஓஃ-டொனெ καὶ Jew kay கய் Ἕλληνος· first, ALE-lane-ose Aள்ஏ-லனெ-ஒஸெ -
δόξα glory, THOH-ksa Tஃஓஃ-க்ஸ δὲ thay தய் καὶ honour, kay கய் τιμὴ and tee-MAY டே-MAY καὶ peace, kay கய் εἰρήνη to ee-RAY-nay ஈ-ற்AY-னய் παντὶ every pahn-TEE பஹ்ன்-Tஏஏ τῷ man toh டொஹ் ἐργαζομένῳ are-ga-zoh-MAY-noh அரெ-க-ழொஹ்-MAY-னொஹ் τὸ that toh டொஹ் ἀγαθόν worketh ah-ga-THONE அஹ்-க-Tஃஓந்ஏ Ἰουδαίῳ ee-oo-THAY-oh ஈ-ஊ-TஃAY-ஒஹ் τε good, tay டய் πρῶτον to PROH-tone Pற்ஓஃ-டொனெ καὶ the kay கய் Ἕλληνι· Jew ALE-lane-ee Aள்ஏ-லனெ-ஈ -
οὐ there oo ஊ γάρ is gahr கஹ்ர் ἐστιν no ay-steen அய்-ஸ்டேன் προσωποληψία respect prose-oh-poh-lay-PSEE-ah ப்ரொஸெ-ஒஹ்-பொஹ்-லய்-PSஏஏ-அஹ் παρὰ of pa-RA ப-ற்A τῷ persons toh டொஹ் θεῷ with thay-OH தய்-ஓஃ -
ὅσοι as OH-soo ஓஃ-ஸோ γὰρ many gahr கஹ்ர் ἀνόμως as ah-NOH-mose அஹ்-ந்ஓஃ-மொஸெ ἥμαρτον have AY-mahr-tone AY-மஹ்ர்-டொனெ ἀνόμως sinned ah-NOH-mose அஹ்-ந்ஓஃ-மொஸெ καὶ without kay கய் ἀπολοῦνται law ah-poh-LOON-tay அஹ்-பொஹ்-ள்ஓஓந்-டய் καὶ shall kay கய் ὅσοι also OH-soo ஓஃ-ஸோ ἐν perish ane அனெ νόμῳ without NOH-moh ந்ஓஃ-மொஹ் ἥμαρτον law: AY-mahr-tone AY-மஹ்ர்-டொனெ διὰ and thee-AH தே-Aஃ νόμου as NOH-moo ந்ஓஃ-மோ κριθήσονται· many kree-THAY-sone-tay க்ரே-TஃAY-ஸொனெ-டய் -
οὐ not oo ஊ γὰρ the gahr கஹ்ர் οἱ hearers oo ஊ ἀκροαταὶ of ah-kroh-ah-TAY அஹ்-க்ரொஹ்-அஹ்-TAY τοῦ the too டோ νόμου law NOH-moo ந்ஓஃ-மோ δίκαιοι are THEE-kay-oo Tஃஏஏ-கய்-ஊ παρὰ just pa-RA ப-ற்A τῷ before toh டொஹ் θεῷ thay-OH தய்-ஓஃ ἀλλ' God, al அல் οἱ but oo ஊ ποιηταὶ the poo-ay-TAY போ-அய்-TAY τοῦ doers too டோ νόμου of NOH-moo ந்ஓஃ-மோ δικαιωθήσονται the thee-kay-oh-THAY-sone-tay தே-கய்-ஒஹ்-TஃAY-ஸொனெ-டய் -
ὅταν when OH-tahn ஓஃ-டஹ்ன் γὰρ the gahr கஹ்ர் ἔθνη Gentiles, A-thnay A-த்னய் τὰ which ta ட μὴ have may மய் νόμον not NOH-mone ந்ஓஃ-மொனெ ἔχοντα the A-hone-ta A-ஹொனெ-ட φύσει law, FYOO-see FYஓஓ-ஸே τὰ do ta ட τοῦ by too டோ νόμου nature NOH-moo ந்ஓஃ-மோ ποιῇ, the poo-A போ-A οὗτοι things OO-too ஓஓ-டோ νόμον contained NOH-mone ந்ஓஃ-மொனெ μὴ in may மய் ἔχοντες the A-hone-tase A-ஹொனெ-டஸெ ἑαυτοῖς law, ay-af-TOOS அய்-அf-TஓஓS εἰσιν these, ees-een ஈஸ்-ஈன் νόμος· having NOH-mose ந்ஓஃ-மொஸெ -
οἵτινες shew OO-tee-nase ஓஓ-டே-னஸெ ἐνδείκνυνται the ane-THEE-knyoon-tay அனெ-Tஃஏஏ-க்ன்யோன்-டய் τὸ work toh டொஹ் ἔργον of ARE-gone Aற்ஏ-கொனெ τοῦ the too டோ νόμου law NOH-moo ந்ஓஃ-மோ γραπτὸν written gra-PTONE க்ர-PTஓந்ஏ ἐν in ane அனெ ταῖς their tase டஸெ καρδίαις kahr-THEE-ase கஹ்ர்-Tஃஏஏ-அஸெ αὐτῶν hearts, af-TONE அf-Tஓந்ஏ συμμαρτυρούσης their syoom-mahr-tyoo-ROO-sase ஸ்யோம்-மஹ்ர்-ட்யோ-ற்ஓஓ-ஸஸெ αὐτῶν conscience af-TONE அf-Tஓந்ஏ τῆς also tase டஸெ συνειδήσεως bearing syoon-ee-THAY-say-ose ஸ்யோன்-ஈ-TஃAY-ஸய்-ஒஸெ καὶ witness, kay கய் μεταξὺ and may-ta-KSYOO மய்-ட-KSYஓஓ ἀλλήλων their al-LAY-lone அல்-ள்AY-லொனெ τῶν thoughts tone டொனெ λογισμῶν the loh-gee-SMONE லொஹ்-கே-SMஓந்ஏ κατηγορούντων mean ka-tay-goh-ROON-tone க-டய்-கொஹ்-ற்ஓஓந்-டொனெ ἢ while ay அய் καὶ accusing kay கய் ἀπολογουμένων or ah-poh-loh-goo-MAY-none அஹ்-பொஹ்-லொஹ்-கோ-MAY-னொனெ -
ἐν the ane அனெ ἡμέρᾳ day ay-MAY-ra அய்-MAY-ர ὅτε when OH-tay ஓஃ-டய் κρίνει KREE-nee Kற்ஏஏ-னே ὁ God oh ஒஹ் θεὸς shall thay-OSE தய்-ஓSஏ τὰ judge ta ட κρυπτὰ the kryoo-PTA க்ர்யோ-PTA τῶν secrets tone டொனெ ἀνθρώπων of an-THROH-pone அன்-Tஃற்ஓஃ-பொனெ κατὰ ka-TA க-TA τὸ men toh டொஹ் εὐαγγέλιόν by ave-ang-GAY-lee-ONE அவெ-அன்க்-GAY-லே-ஓந்ஏ μου Jesus moo மோ διὰ Christ thee-AH தே-Aஃ Ἰησοῦ according ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ Χριστοῦ to hree-STOO ஹ்ரே-STஓஓ -
Ἴδε thou EE-thay ஏஏ-தய் σὺ art syoo ஸ்யோ Ἰουδαῖος called ee-oo-THAY-ose ஈ-ஊ-TஃAY-ஒஸெ ἐπονομάζῃ a ape-oh-noh-MA-zay அபெ-ஒஹ்-னொஹ்-MA-ழய் καὶ Jew, kay கய் ἐπαναπαύῃ and ape-ah-na-PA-ay அபெ-அஹ்-ன-PA-அய் τῷ restest toh டொஹ் νόμῳ in NOH-moh ந்ஓஃ-மொஹ் καὶ the kay கய் καυχᾶσαι law, kaf-HA-say கf-ஃA-ஸய் ἐν and ane அனெ θεῷ makest thay-OH தய்-ஓஃ -
καὶ knowest kay கய் γινώσκεις his gee-NOH-skees கே-ந்ஓஃ-ஸ்கேஸ் τὸ toh டொஹ் θέλημα will, THAY-lay-ma TஃAY-லய்-ம καὶ and kay கய் δοκιμάζεις approvest thoh-kee-MA-zees தொஹ்-கே-MA-ழேஸ் τὰ the ta ட διαφέροντα things thee-ah-FAY-rone-ta தே-அஹ்-FAY-ரொனெ-ட κατηχούμενος that ka-tay-HOO-may-nose க-டய்-ஃஓஓ-மய்-னொஸெ ἐκ are ake அகெ τοῦ more too டோ νόμου excellent, NOH-moo ந்ஓஃ-மோ -
πέποιθάς art PAY-poo-THAHS PAY-போ-TஃAஃS τε confident tay டய் σεαυτὸν that say-af-TONE ஸய்-அf-Tஓந்ஏ ὁδηγὸν thou oh-thay-GONE ஒஹ்-தய்-Gஓந்ஏ εἶναι thyself EE-nay ஏஏ-னய் τυφλῶν art tyoo-FLONE ட்யோ-Fள்ஓந்ஏ φῶς a fose fஒஸெ τῶν guide tone டொனெ ἐν of ane அனெ σκότει the SKOH-tee SKஓஃ-டே -
παιδευτὴν instructor pay-thayf-TANE பய்-தய்f-TAந்ஏ ἀφρόνων of ah-FROH-none அஹ்-Fற்ஓஃ-னொனெ διδάσκαλον the thee-THA-ska-lone தே-TஃA-ஸ்க-லொனெ νηπίων foolish, nay-PEE-one னய்-Pஏஏ-ஒனெ ἔχοντα a A-hone-ta A-ஹொனெ-ட τὴν teacher tane டனெ μόρφωσιν of MORE-foh-seen Mஓற்ஏ-fஒஹ்-ஸேன் τῆς babes, tase டஸெ γνώσεως which GNOH-say-ose Gந்ஓஃ-ஸய்-ஒஸெ καὶ hast kay கய் τῆς the tase டஸெ ἀληθείας form ah-lay-THEE-as அஹ்-லய்-Tஃஏஏ-அஸ் ἐν of ane அனெ τῷ toh டொஹ் νόμῳ· knowledge NOH-moh ந்ஓஃ-மொஹ் -
ὁ oh ஒஹ் οὖν therefore oon ஊன் διδάσκων which thee-THA-skone தே-TஃA-ஸ்கொனெ ἕτερον teachest AY-tay-rone AY-டய்-ரொனெ σεαυτὸν another, say-af-TONE ஸய்-அf-Tஓந்ஏ οὐ teachest oo ஊ διδάσκεις thou thee-THA-skees தே-TஃA-ஸ்கேஸ் ὁ not oh ஒஹ் κηρύσσων thyself? kay-RYOOS-sone கய்-ற்YஓஓS-ஸொனெ μὴ may மய் κλέπτειν thou KLAY-pteen Kள்AY-ப்டேன் κλέπτεις that KLAY-ptees Kள்AY-ப்டேஸ் -
ὁ Thou oh ஒஹ் λέγων that LAY-gone ள்AY-கொனெ μὴ sayest may மய் μοιχεύειν a moo-HAVE-een மோ-ஃAVஏ-ஈன் μοιχεύεις man moo-HAVE-ees மோ-ஃAVஏ-ஈஸ் ὁ should oh ஒஹ் βδελυσσόμενος not v-thay-lyoos-SOH-may-nose வ்-தய்-ல்யோஸ்-Sஓஃ-மய்-னொஸெ τὰ commit ta ட εἴδωλα adultery, EE-thoh-la ஏஏ-தொஹ்-ல ἱεροσυλεῖς dost ee-ay-rose-yoo-LEES ஈ-அய்-ரொஸெ-யோ-ள்ஏஏS -
ὃς that ose ஒஸெ ἐν makest ane அனெ νόμῳ thy NOH-moh ந்ஓஃ-மொஹ் καυχᾶσαι boast kaf-HA-say கf-ஃA-ஸய் διὰ of thee-AH தே-Aஃ τῆς the tase டஸெ παραβάσεως law, pa-ra-VA-say-ose ப-ர-VA-ஸய்-ஒஸெ τοῦ through too டோ νόμου NOH-moo ந்ஓஃ-மோ τὸν breaking tone டொனெ θεὸν the thay-ONE தய்-ஓந்ஏ ἀτιμάζεις· law ah-tee-MA-zees அஹ்-டே-MA-ழேஸ் -
τὸ the toh டொஹ் γὰρ name gahr கஹ்ர் ὄνομα of OH-noh-ma ஓஃ-னொஹ்-ம τοῦ too டோ θεοῦ God thay-OO தய்-ஓஓ δι' is thee தே ὑμᾶς blasphemed yoo-MAHS யோ-MAஃS βλασφημεῖται among vla-sfay-MEE-tay வ்ல-ஸ்fஅய்-Mஏஏ-டய் ἐν the ane அனெ τοῖς Gentiles toos டோஸ் ἔθνεσιν through A-thnay-seen A-த்னய்-ஸேன் καθὼς you, ka-THOSE க-TஃஓSஏ γέγραπται as GAY-gra-ptay GAY-க்ர-ப்டய் -
περιτομὴ circumcision pay-ree-toh-MAY பய்-ரே-டொஹ்-MAY μὲν verily mane மனெ γὰρ profiteth, gahr கஹ்ர் ὠφελεῖ if oh-fay-LEE ஒஹ்-fஅய்-ள்ஏஏ ἐὰν thou ay-AN அய்-Aந் νόμον keep NOH-mone ந்ஓஃ-மொனெ πράσσῃς· the PRAHS-sase Pற்AஃS-ஸஸெ ἐὰν law: ay-AN அய்-Aந் δὲ but thay தய் παραβάτης if pa-ra-VA-tase ப-ர-VA-டஸெ νόμου thou NOH-moo ந்ஓஃ-மோ ᾖς be ase அஸெ ἡ a ay அய் περιτομή breaker pay-ree-toh-MAY பய்-ரே-டொஹ்-MAY σου of soo ஸோ ἀκροβυστία the ah-kroh-vyoo-STEE-ah அஹ்-க்ரொஹ்-வ்யோ-STஏஏ-அஹ் γέγονεν law, GAY-goh-nane GAY-கொஹ்-னனெ -
ἐὰν if ay-AN அய்-Aந் οὖν the oon ஊன் ἡ uncircumcision ay அய் ἀκροβυστία keep ah-kroh-vyoo-STEE-ah அஹ்-க்ரொஹ்-வ்யோ-STஏஏ-அஹ் τὰ the ta ட δικαιώματα righteousness thee-kay-OH-ma-ta தே-கய்-ஓஃ-ம-ட τοῦ of too டோ νόμου the NOH-moo ந்ஓஃ-மோ φυλάσσῃ law, fyoo-LAHS-say fயோ-ள்AஃS-ஸய் οὐχί shall oo-HEE ஊ-ஃஏஏ ἡ not ay அய் ἀκροβυστία his ah-kroh-vyoo-STEE-ah அஹ்-க்ரொஹ்-வ்யோ-STஏஏ-அஹ் αὐτοῦ af-TOO அf-Tஓஓ εἰς uncircumcision ees ஈஸ் περιτομὴν be pay-ree-toh-MANE பய்-ரே-டொஹ்-MAந்ஏ λογισθήσεται counted loh-gee-STHAY-say-tay லொஹ்-கே-STஃAY-ஸய்-டய் -
καὶ shall kay கய் κρινεῖ not kree-NEE க்ரே-ந்ஏஏ ἡ ay அய் ἐκ uncircumcision ake அகெ φύσεως which FYOO-say-ose FYஓஓ-ஸய்-ஒஸெ ἀκροβυστία is ah-kroh-vyoo-STEE-ah அஹ்-க்ரொஹ்-வ்யோ-STஏஏ-அஹ் τὸν by tone டொனெ νόμον nature, NOH-mone ந்ஓஃ-மொனெ τελοῦσα if tay-LOO-sa டய்-ள்ஓஓ-ஸ σὲ it say ஸய் τὸν fulfil tone டொனெ διὰ the thee-AH தே-Aஃ γράμματος law, GRAHM-ma-tose Gற்AஃM-ம-டொஸெ καὶ judge kay கய் περιτομῆς thee, pay-ree-toh-MASE பய்-ரே-டொஹ்-MASஏ παραβάτην who pa-ra-VA-tane ப-ர-VA-டனெ νόμου by NOH-moo ந்ஓஃ-மோ -
οὐ he oo ஊ γὰρ is gahr கஹ்ர் ὁ not oh ஒஹ் ἐν a ane அனெ τῷ Jew, toh டொஹ் φανερῷ which fa-nay-ROH fஅ-னய்-ற்ஓஃ Ἰουδαῖός is ee-oo-THAY-OSE ஈ-ஊ-TஃAY-ஓSஏ ἐστιν one ay-steen அய்-ஸ்டேன் οὐδὲ oo-THAY ஊ-TஃAY ἡ ay அய் ἐν outwardly; ane அனெ τῷ neither toh டொஹ் φανερῷ is fa-nay-ROH fஅ-னய்-ற்ஓஃ ἐν that ane அனெ σαρκὶ circumcision, sahr-KEE ஸஹ்ர்-Kஏஏ περιτομή which pay-ree-toh-MAY பய்-ரே-டொஹ்-MAY -
ἀλλ' he al அல் ὁ is oh ஒஹ் ἐν a ane அனெ τῷ Jew, toh டொஹ் κρυπτῷ which kryoo-PTOH க்ர்யோ-PTஓஃ Ἰουδαῖος is ee-oo-THAY-ose ஈ-ஊ-TஃAY-ஒஸெ καὶ one kay கய் περιτομὴ pay-ree-toh-MAY பய்-ரே-டொஹ்-MAY καρδίας inwardly; kahr-THEE-as கஹ்ர்-Tஃஏஏ-அஸ் ἐν and ane அனெ πνεύματι circumcision PNAVE-ma-tee Pந்AVஏ-ம-டே οὐ is oo ஊ γράμματι that GRAHM-ma-tee Gற்AஃM-ம-டே οὗ of oo ஊ ὁ the oh ஒஹ் ἔπαινος heart, APE-ay-nose APஏ-அய்-னொஸெ οὐκ in ook ஊக் ἐξ the ayks அய்க்ஸ் ἀνθρώπων spirit, an-THROH-pone அன்-Tஃற்ஓஃ-பொனெ ἀλλ' and al அல் ἐκ not ake அகெ τοῦ in too டோ θεοῦ the thay-OO தய்-ஓஓ
ரோமர் 2 இன்டர்லீனியர் வரிகளுக்கிடையே
Interlinear verses ரோமர் 2