-
Καὶ it kay கய் ἐγένετο came ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் ἐν to ane அனெ τῷ pass toh டொஹ் καθεξῆς ka-thay-KSASE க-தய்-KSASஏ καὶ afterward, kay கய் αὐτὸς af-TOSE அf-TஓSஏ διώδευεν that thee-OH-thave-ane தே-ஓஃ-தவெ-அனெ κατὰ he ka-TA க-TA πόλιν went POH-leen Pஓஃ-லேன் καὶ throughout kay கய் κώμην every KOH-mane Kஓஃ-மனெ κηρύσσων city kay-RYOOS-sone கய்-ற்YஓஓS-ஸொனெ καὶ and kay கய் εὐαγγελιζόμενος village, ave-ang-gay-lee-ZOH-may-nose அவெ-அன்க்-கய்-லே-Zஓஃ-மய்-னொஸெ τὴν preaching tane டனெ βασιλείαν and va-see-LEE-an வ-ஸே-ள்ஏஏ-அன் τοῦ shewing too டோ θεοῦ the thay-OO தய்-ஓஓ καὶ glad kay கய் οἱ tidings oo ஊ δώδεκα of THOH-thay-ka Tஃஓஃ-தய்-க σὺν the syoon ஸ்யோன் αὐτῷ kingdom af-TOH அf-Tஓஃ -
καὶ certain kay கய் γυναῖκές women, gyoo-NAY-KASE க்யோ-ந்AY-KASஏ τινες which tee-nase டே-னஸெ αἳ had ay அய் ἦσαν been A-sahn A-ஸஹ்ன் τεθεραπευμέναι healed tay-thay-ra-pave-MAY-nay டய்-தய்-ர-பவெ-MAY-னய் ἀπὸ of ah-POH அஹ்-Pஓஃ πνευμάτων evil pnave-MA-tone ப்னவெ-MA-டொனெ πονηρῶν spirits poh-nay-RONE பொஹ்-னய்-ற்ஓந்ஏ καὶ and kay கய் ἀσθενειῶν infirmities, ah-sthay-nee-ONE அஹ்-ஸ்தய்-னே-ஓந்ஏ Μαρία Mary ma-REE-ah ம-ற்ஏஏ-அஹ் ἡ ay அய் καλουμένη called ka-loo-MAY-nay க-லோ-MAY-னய் Μαγδαληνή Magdalene, ma-gtha-lay-NAY ம-க்த-லய்-ந்AY ἀφ' out af அf ἧς of ase அஸெ δαιμόνια whom thay-MOH-nee-ah தய்-Mஓஃ-னே-அஹ் ἑπτὰ went ay-PTA அய்-PTA ἐξεληλύθει seven ayks-ay-lay-LYOO-thee அய்க்ஸ்-அய்-லய்-ள்Yஓஓ-தே -
καὶ Joanna kay கய் Ἰωάννα the ee-oh-AN-na ஈ-ஒஹ்-Aந்-ன γυνὴ wife gyoo-NAY க்யோ-ந்AY Χουζᾶ of hoo-ZA ஹோ-ZA ἐπιτρόπου Chuza ay-pee-TROH-poo அய்-பே-Tற்ஓஃ-போ Ἡρῴδου Herod's ay-ROH-thoo அய்-ற்ஓஃ-தோ καὶ steward, kay கய் Σουσάννα and soo-SAHN-na ஸோ-SAஃந்-ன καὶ Susanna, kay கய் ἕτεραι and AY-tay-ray AY-டய்-ரய் πολλαί many pole-LAY பொலெ-ள்AY αἵτινες others, AY-tee-nase AY-டே-னஸெ διηκόνουν which thee-ay-KOH-noon தே-அய்-Kஓஃ-னோன் αὐτῷ ministered af-TOH அf-Tஓஃ ἀπὸ unto ah-POH அஹ்-Pஓஃ τῶν him tone டொனெ ὑπαρχόντων of yoo-pahr-HONE-tone யோ-பஹ்ர்-ஃஓந்ஏ-டொனெ αὐταῖς their af-TASE அf-TASஏ -
Συνιόντος when syoon-ee-ONE-tose ஸ்யோன்-ஈ-ஓந்ஏ-டொஸெ δὲ much thay தய் ὄχλου people OH-hloo ஓஃ-ஹ்லோ πολλοῦ were pole-LOO பொலெ-ள்ஓஓ καὶ gathered kay கய் τῶν together, tone டொனெ κατὰ and ka-TA க-TA πόλιν were POH-leen Pஓஃ-லேன் ἐπιπορευομένων come ay-pee-poh-rave-oh-MAY-none அய்-பே-பொஹ்-ரவெ-ஒஹ்-MAY-னொனெ πρὸς to prose ப்ரொஸெ αὐτὸν him af-TONE அf-Tஓந்ஏ εἶπεν EE-pane ஏஏ-பனெ διὰ out thee-AH தே-Aஃ παραβολῆς· of pa-ra-voh-LASE ப-ர-வொஹ்-ள்ASஏ -
Ἐξῆλθεν sower ayks-ALE-thane அய்க்ஸ்-Aள்ஏ-தனெ ὁ went oh ஒஹ் σπείρων out SPEE-rone SPஏஏ-ரொனெ τοῦ too டோ σπεῖραι to SPEE-ray SPஏஏ-ரய் τὸν sow tone டொனெ σπόρον his SPOH-rone SPஓஃ-ரொனெ αὐτοῦ af-TOO அf-Tஓஓ καὶ seed: kay கய் ἐν and ane அனெ τῷ as toh டொஹ் σπείρειν he SPEE-reen SPஏஏ-ரேன் αὐτὸν af-TONE அf-Tஓந்ஏ ὃ sowed, oh ஒஹ் μὲν some mane மனெ ἔπεσεν A-pay-sane A-பய்-ஸனெ παρὰ fell pa-RA ப-ற்A τὴν by tane டனெ ὁδόν the oh-THONE ஒஹ்-Tஃஓந்ஏ καὶ way kay கய் κατεπατήθη side; ka-tay-pa-TAY-thay க-டய்-ப-TAY-தய் καὶ and kay கய் τὰ it ta ட πετεινὰ was pay-tee-NA பய்-டே-ந்A τοῦ trodden too டோ οὐρανοῦ down, oo-ra-NOO ஊ-ர-ந்ஓஓ κατέφαγεν and ka-TAY-fa-gane க-TAY-fஅ-கனெ αὐτό the af-TOH அf-Tஓஃ -
καὶ some kay கய் ἕτερον fell AY-tay-rone AY-டய்-ரொனெ ἔπεσεν upon A-pay-sane A-பய்-ஸனெ ἐπὶ a ay-PEE அய்-Pஏஏ τὴν rock; tane டனெ πέτραν and PAY-trahn PAY-ட்ரஹ்ன் καὶ as kay கய் φυὲν soon fyoo-ANE fயோ-Aந்ஏ ἐξηράνθη as ay-ksay-RAHN-thay அய்-க்ஸய்-ற்Aஃந்-தய் διὰ it thee-AH தே-Aஃ τὸ was toh டொஹ் μὴ sprung may மய் ἔχειν up, A-heen A-ஹேன் ἰκμάδα it eek-MA-tha ஈக்-MA-த -
καὶ some kay கய் ἕτερον fell AY-tay-rone AY-டய்-ரொனெ ἔπεσεν among A-pay-sane A-பய்-ஸனெ ἐν ane அனெ μέσῳ MAY-soh MAY-ஸொஹ் τῶν thorns; tone டொனெ ἀκανθῶν and ah-kahn-THONE அஹ்-கஹ்ன்-Tஃஓந்ஏ καὶ the kay கய் συμφυεῖσαι thorns syoom-fyoo-EE-say ஸ்யோம்-fயோ-ஏஏ-ஸய் αἱ sprang ay அய் ἄκανθαι up AH-kahn-thay Aஃ-கஹ்ன்-தய் ἀπέπνιξαν with ah-PAY-pnee-ksahn அஹ்-PAY-ப்னே-க்ஸஹ்ன் αὐτό it, af-TOH அf-Tஓஃ -
καὶ other kay கய் ἕτερον fell AY-tay-rone AY-டய்-ரொனெ ἔπεσεν on A-pay-sane A-பய்-ஸனெ ἐπὶ ay-PEE அய்-Pஏஏ τὴν good tane டனெ γῆν gane கனெ τὴν ground, tane டனெ ἀγαθήν and ah-ga-THANE அஹ்-க-TஃAந்ஏ καὶ sprang kay கய் φυὲν up, fyoo-ANE fயோ-Aந்ஏ ἐποίησεν and ay-POO-ay-sane அய்-Pஓஓ-அய்-ஸனெ καρπὸν bare kahr-PONE கஹ்ர்-Pஓந்ஏ ἑκατονταπλασίονα fruit ake-ah-tone-ta-pla-SEE-oh-na அகெ-அஹ்-டொனெ-ட-ப்ல-Sஏஏ-ஒஹ்-ன ταῦτα an TAF-ta TAF-ட λέγων hundredfold. LAY-gone ள்AY-கொனெ ἐφώνει, And ay-FOH-nee அய்-Fஓஃ-னே Ὁ when oh ஒஹ் ἔχων he A-hone A-ஹொனெ ὦτα had OH-ta ஓஃ-ட ἀκούειν said ah-KOO-een அஹ்-Kஓஓ-ஈன் ἀκουέτω these ah-koo-A-toh அஹ்-கோ-A-டொஹ் -
Ἐπηρώτων his ape-ay-ROH-tone அபெ-அய்-ற்ஓஃ-டொனெ δὲ thay தய் αὐτὸν disciples af-TONE அf-Tஓந்ஏ οἱ asked oo ஊ μαθηταὶ him, ma-thay-TAY ம-தய்-TAY αὐτοῦ saying, af-TOO அf-Tஓஓ λέγοντες, What LAY-gone-tase ள்AY-கொனெ-டஸெ τίς might tees டேஸ் εἴη this EE-ay ஏஏ-அய் ἡ ay அய் παραβολή parable pa-ra-voh-LAY ப-ர-வொஹ்-ள்AY αὕτη be? AF-tay AF-டய் -
ὁ he oh ஒஹ் δὲ said, thay தய் εἶπεν Unto EE-pane ஏஏ-பனெ Ὑμῖν you yoo-MEEN யோ-Mஏஏந் δέδοται it THAY-thoh-tay TஃAY-தொஹ்-டய் γνῶναι is GNOH-nay Gந்ஓஃ-னய் τὰ given ta ட μυστήρια to myoo-STAY-ree-ah ம்யோ-STAY-ரே-அஹ் τῆς know tase டஸெ βασιλείας the va-see-LEE-as வ-ஸே-ள்ஏஏ-அஸ் τοῦ mysteries too டோ θεοῦ of thay-OO தய்-ஓஓ τοῖς the toos டோஸ் δὲ kingdom thay தய் λοιποῖς loo-POOS லோ-PஓஓS ἐν of ane அனெ παραβολαῖς God: pa-ra-voh-LASE ப-ர-வொஹ்-ள்ASஏ ἵνα EE-na ஏஏ-ன βλέποντες but VLAY-pone-tase Vள்AY-பொனெ-டஸெ μὴ to may மய் βλέπωσιν others VLAY-poh-seen Vள்AY-பொஹ்-ஸேன் καὶ in kay கய் ἀκούοντες parables; ah-KOO-one-tase அஹ்-Kஓஓ-ஒனெ-டஸெ μὴ that may மய் συνιῶσιν seeing syoon-ee-OH-seen ஸ்யோன்-ஈ-ஓஃ-ஸேன் -
Ἔστιν the A-steen A-ஸ்டேன் δὲ parable thay தய் αὕτη is AF-tay AF-டய் ἡ this: ay அய் παραβολή· The pa-ra-voh-LAY ப-ர-வொஹ்-ள்AY Ὁ seed oh ஒஹ் σπόρος is SPOH-rose SPஓஃ-ரொஸெ ἐστὶν the ay-STEEN அய்-STஏஏந் ὁ word oh ஒஹ் λόγος LOH-gose ள்ஓஃ-கொஸெ τοῦ of too டோ θεοῦ God. thay-OO தய்-ஓஓ -
οἱ Those oo ஊ δὲ by thay தய் παρὰ the pa-RA ப-ற்A τὴν way tane டனெ ὁδόν side oh-THONE ஒஹ்-Tஃஓந்ஏ εἰσιν are ees-een ஈஸ்-ஈன் οἱ they oo ஊ ἀκούοντες that ah-KOO-one-tase அஹ்-Kஓஓ-ஒனெ-டஸெ εἶτα hear; EE-ta ஏஏ-ட ἔρχεται then ARE-hay-tay Aற்ஏ-ஹய்-டய் ὁ cometh oh ஒஹ் διάβολος the thee-AH-voh-lose தே-Aஃ-வொஹ்-லொஸெ καὶ devil, kay கய் αἴρει and A-ree A-ரே τὸν taketh tone டொனெ λόγον away LOH-gone ள்ஓஃ-கொனெ ἀπὸ the ah-POH அஹ்-Pஓஃ τῆς word tase டஸெ καρδίας out kahr-THEE-as கஹ்ர்-Tஃஏஏ-அஸ் αὐτῶν of af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἵνα their EE-na ஏஏ-ன μὴ may மய் πιστεύσαντες hearts, pee-STAYF-sahn-tase பே-STAYF-ஸஹ்ன்-டஸெ σωθῶσιν soh-THOH-seen ஸொஹ்-Tஃஓஃ-ஸேன் -
οἱ They oo ஊ δὲ on thay தய் ἐπὶ the ay-PEE அய்-Pஏஏ τῆς rock tase டஸெ πέτρας are PAY-trahs PAY-ட்ரஹ்ஸ் οἳ they, oo ஊ ὅταν which, OH-tahn ஓஃ-டஹ்ன் ἀκούσωσιν when ah-KOO-soh-seen அஹ்-Kஓஓ-ஸொஹ்-ஸேன் μετὰ they may-TA மய்-TA χαρᾶς hear, ha-RAHS ஹ-ற்AஃS δέχονται receive THAY-hone-tay TஃAY-ஹொனெ-டய் τὸν the tone டொனெ λόγον word LOH-gone ள்ஓஃ-கொனெ καὶ with kay கய் οὗτοι joy; OO-too ஓஓ-டோ ῥίζαν and REE-zahn ற்ஏஏ-ழஹ்ன் οὐκ these ook ஊக் ἔχουσιν have A-hoo-seen A-ஹோ-ஸேன் οἳ no oo ஊ πρὸς root, prose ப்ரொஸெ καιρὸν which kay-RONE கய்-ற்ஓந்ஏ πιστεύουσιν for pee-STAVE-oo-seen பே-STAVஏ-ஊ-ஸேன் καὶ a kay கய் ἐν while ane அனெ καιρῷ believe, kay-ROH கய்-ற்ஓஃ πειρασμοῦ and pee-ra-SMOO பே-ர-SMஓஓ ἀφίστανται in ah-FEE-stahn-tay அஹ்-Fஏஏ-ஸ்டஹ்ன்-டய் -
τὸ that toh டொஹ் δὲ which thay தய் εἰς fell ees ஈஸ் τὰς among tahs டஹ்ஸ் ἀκάνθας ah-KAHN-thahs அஹ்-KAஃந்-தஹ்ஸ் πεσόν thorns pay-SONE பய்-Sஓந்ஏ οὗτοί are OO-TOO ஓஓ-Tஓஓ εἰσιν they, ees-een ஈஸ்-ஈன் οἱ which, oo ஊ ἀκούσαντες when ah-KOO-sahn-tase அஹ்-Kஓஓ-ஸஹ்ன்-டஸெ καὶ they kay கய் ὑπὸ have yoo-POH யோ-Pஓஃ μεριμνῶν heard, may-reem-NONE மய்-ரேம்-ந்ஓந்ஏ καὶ go kay கய் πλούτου forth, PLOO-too Pள்ஓஓ-டோ καὶ and kay கய் ἡδονῶν are ay-thoh-NONE அய்-தொஹ்-ந்ஓந்ஏ τοῦ choked too டோ βίου with VEE-oo Vஏஏ-ஊ πορευόμενοι cares poh-rave-OH-may-noo பொஹ்-ரவெ-ஓஃ-மய்-னோ συμπνίγονται and syoom-PNEE-gone-tay ஸ்யோம்-Pந்ஏஏ-கொனெ-டய் καὶ riches kay கய் οὐ and oo ஊ τελεσφοροῦσιν pleasures tay-lay-sfoh-ROO-seen டய்-லய்-ஸ்fஒஹ்-ற்ஓஓ-ஸேன் -
τὸ that toh டொஹ் δὲ on thay தய் ἐν the ane அனெ τῇ good tay டய் καλῇ ground ka-LAY க-ள்AY γῇ are gay கய் οὗτοί they, OO-TOO ஓஓ-Tஓஓ εἰσιν which ees-een ஈஸ்-ஈன் οἵτινες in OO-tee-nase ஓஓ-டே-னஸெ ἐν an ane அனெ καρδίᾳ honest kahr-THEE-ah கஹ்ர்-Tஃஏஏ-அஹ் καλῇ and ka-LAY க-ள்AY καὶ good kay கய் ἀγαθῇ heart, ah-ga-THAY அஹ்-க-TஃAY ἀκούσαντες having ah-KOO-sahn-tase அஹ்-Kஓஓ-ஸஹ்ன்-டஸெ τὸν heard tone டொனெ λόγον the LOH-gone ள்ஓஃ-கொனெ κατέχουσιν word, ka-TAY-hoo-seen க-TAY-ஹோ-ஸேன் καὶ keep kay கய் καρποφοροῦσιν it, kahr-poh-foh-ROO-seen கஹ்ர்-பொஹ்-fஒஹ்-ற்ஓஓ-ஸேன் ἐν and ane அனெ ὑπομονῇ bring yoo-poh-moh-NAY யோ-பொஹ்-மொஹ்-ந்AY -
Οὐδεὶς man, oo-THEES ஊ-TஃஏஏS δὲ when thay தய் λύχνον he LYOO-hnone ள்Yஓஓ-ஹ்னொனெ ἅψας hath A-psahs A-ப்ஸஹ்ஸ் καλύπτει lighted ka-LYOO-ptee க-ள்Yஓஓ-ப்டே αὐτὸν af-TONE அf-Tஓந்ஏ σκεύει a SKAVE-ee SKAVஏ-ஈ ἢ candle, ay அய் ὑποκάτω covereth yoo-poh-KA-toh யோ-பொஹ்-KA-டொஹ் κλίνης it KLEE-nase Kள்ஏஏ-னஸெ τίθησιν with TEE-thay-seen Tஏஏ-தய்-ஸேன் ἀλλ' a al அல் ἐπὶ vessel, ay-PEE அய்-Pஏஏ λυχνίας or lyoo-HNEE-as ல்யோ-ஃந்ஏஏ-அஸ் ἐπιτίθησιν, putteth ay-pee-TEE-thay-seen அய்-பே-Tஏஏ-தய்-ஸேன் ἵνα it EE-na ஏஏ-ன οἱ under oo ஊ εἰσπορευόμενοι a ees-poh-rave-OH-may-noo ஈஸ்-பொஹ்-ரவெ-ஓஃ-மய்-னோ βλέπωσιν bed; VLAY-poh-seen Vள்AY-பொஹ்-ஸேன் τὸ but toh டொஹ் φῶς setteth fose fஒஸெ -
οὐ nothing oo ஊ γάρ is gahr கஹ்ர் ἐστιν secret, ay-steen அய்-ஸ்டேன் κρυπτὸν that kryoo-PTONE க்ர்யோ-PTஓந்ஏ ὃ shall oh ஒஹ் οὐ not oo ஊ φανερὸν be fa-nay-RONE fஅ-னய்-ற்ஓந்ஏ γενήσεται made gay-NAY-say-tay கய்-ந்AY-ஸய்-டய் οὐδὲ manifest; oo-THAY ஊ-TஃAY ἀπόκρυφον neither ah-POH-kryoo-fone அஹ்-Pஓஃ-க்ர்யோ-fஒனெ ὃ any oh ஒஹ் οὐ thing oo ஊ γνωσθήσεται, hid, gnoh-STHAY-say-tay க்னொஹ்-STஃAY-ஸய்-டய் καὶ that kay கய் εἰς shall ees ஈஸ் φανερὸν not fa-nay-RONE fஅ-னய்-ற்ஓந்ஏ ἔλθῃ be ALE-thay Aள்ஏ-தய் -
βλέπετε heed VLAY-pay-tay Vள்AY-பய்-டய் οὖν therefore oon ஊன் πῶς how pose பொஸெ ἀκούετε· ye ah-KOO-ay-tay அஹ்-Kஓஓ-அய்-டய் ὃς hear: ose ஒஸெ γὰρ for gahr கஹ்ர் ἂν whosoever an அன் ἔχῃ A-hay A-ஹய் δοθήσεται hath, thoh-THAY-say-tay தொஹ்-TஃAY-ஸய்-டய் αὐτῷ to af-TOH அf-Tஓஃ καὶ him kay கய் ὃς shall ose ஒஸெ ἂν be an அன் μὴ given; may மய் ἔχῃ and A-hay A-ஹய் καὶ whosoever kay கய் ὃ oh ஒஹ் δοκεῖ hath thoh-KEE தொஹ்-Kஏஏ ἔχειν not, A-heen A-ஹேன் ἀρθήσεται from ar-THAY-say-tay அர்-TஃAY-ஸய்-டய் ἀπ' him ap அப் αὐτοῦ shall af-TOO அf-Tஓஓ -
Παρεγένοντο came pa-ray-GAY-none-toh ப-ரய்-GAY-னொனெ-டொஹ் δὲ to thay தய் πρὸς him prose ப்ரொஸெ αὐτὸν his af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἡ ay அய் μήτηρ mother MAY-tare MAY-டரெ καὶ and kay கய் οἱ his oo ஊ ἀδελφοὶ ah-thale-FOO அஹ்-தலெ-Fஓஓ αὐτοῦ brethren, af-TOO அf-Tஓஓ καὶ and kay கய் οὐκ could ook ஊக் ἠδύναντο not ay-THYOO-nahn-toh அய்-TஃYஓஓ-னஹ்ன்-டொஹ் συντυχεῖν come syoon-tyoo-HEEN ஸ்யோன்-ட்யோ-ஃஏஏந் αὐτῷ at af-TOH அf-Tஓஃ διὰ him thee-AH தே-Aஃ τὸν for tone டொனெ ὄχλον the OH-hlone ஓஃ-ஹ்லொனெ -
καὶ it kay கய் ἀπηγγέλη was ah-payng-GAY-lay அஹ்-பய்ன்க்-GAY-லய் αὐτῷ told af-TOH அf-Tஓஃ λέγοντων, him LAY-gone-tone ள்AY-கொனெ-டொனெ Ἡ by ay அய் μήτηρ certain MAY-tare MAY-டரெ σου which soo ஸோ καὶ said, kay கய் οἱ Thy oo ஊ ἀδελφοί ah-thale-FOO அஹ்-தலெ-Fஓஓ σου mother soo ஸோ ἑστήκασιν and ay-STAY-ka-seen அய்-STAY-க-ஸேன் ἔξω thy AYKS-oh AYKS-ஒஹ் ἰδεῖν ee-THEEN ஈ-Tஃஏஏந் σε brethren say ஸய் θέλοντές stand THAY-lone-TASE TஃAY-லொனெ-TASஏ -
ὁ he oh ஒஹ் δὲ answered thay தய் ἀποκριθεὶς and ah-poh-kree-THEES அஹ்-பொஹ்-க்ரே-TஃஏஏS εἶπεν said EE-pane ஏஏ-பனெ πρὸς unto prose ப்ரொஸெ αὐτούς them, af-TOOS அf-TஓஓS Μήτηρ My MAY-tare MAY-டரெ μου mother moo மோ καὶ and kay கய் ἀδελφοί my ah-thale-FOO அஹ்-தலெ-Fஓஓ μου brethren moo மோ οὗτοί are OO-TOO ஓஓ-Tஓஓ εἰσιν these ees-een ஈஸ்-ஈன் οἱ which oo ஊ τὸν hear tone டொனெ λόγον the LOH-gone ள்ஓஃ-கொனெ τοῦ word too டோ θεοῦ thay-OO தய்-ஓஓ ἀκούοντες of ah-KOO-one-tase அஹ்-Kஓஓ-ஒனெ-டஸெ καὶ God, kay கய் ποιοῦντες and poo-OON-tase போ-ஓஓந்-டஸெ αὐτὸν do af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
καὶ it kay கய் Ἐγένετο came ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் ἐν to ane அனெ μιᾷ pass mee-AH மே-Aஃ τῶν on tone டொனெ ἡμερῶν a ay-may-RONE அய்-மய்-ற்ஓந்ஏ καὶ certain kay கய் αὐτὸς af-TOSE அf-TஓSஏ ἐνέβη day, ane-A-vay அனெ-A-வய் εἰς that ees ஈஸ் πλοῖον he PLOO-one Pள்ஓஓ-ஒனெ καὶ went kay கய் οἱ into oo ஊ μαθηταὶ a ma-thay-TAY ம-தய்-TAY αὐτοῦ ship af-TOO அf-Tஓஓ καὶ with kay கய் εἶπεν his EE-pane ஏஏ-பனெ πρὸς prose ப்ரொஸெ αὐτούς disciples: af-TOOS அf-TஓஓS Διέλθωμεν and thee-ALE-thoh-mane தே-Aள்ஏ-தொஹ்-மனெ εἰς he ees ஈஸ் τὸ said toh டொஹ் πέραν unto PAY-rahn PAY-ரஹ்ன் τῆς them, tase டஸெ λίμνης Let LEEM-nase ள்ஏஏM-னஸெ Καὶ us kay கய் ἀνήχθησαν go ah-NAKE-thay-sahn அஹ்-ந்AKஏ-தய்-ஸஹ்ன் -
πλεόντων as play-ONE-tone ப்லய்-ஓந்ஏ-டொனெ δὲ they thay தய் αὐτῶν sailed af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἀφύπνωσεν he ah-FYOO-pnoh-sane அஹ்-FYஓஓ-ப்னொஹ்-ஸனெ καὶ fell kay கய் κατέβη asleep: ka-TAY-vay க-TAY-வய் λαῖλαψ and LAY-lahps ள்AY-லஹ்ப்ஸ் ἀνέμου there ah-NAY-moo அஹ்-ந்AY-மோ εἰς came ees ஈஸ் τὴν down tane டனெ λίμνην a LEEM-nane ள்ஏஏM-னனெ καὶ storm kay கய் συνεπληροῦντο of syoon-ay-play-ROON-toh ஸ்யோன்-அய்-ப்லய்-ற்ஓஓந்-டொஹ் καὶ wind kay கய் ἐκινδύνευον on ay-keen-THYOO-nave-one அய்-கேன்-TஃYஓஓ-னவெ-ஒனெ -
προσελθόντες they prose-ale-THONE-tase ப்ரொஸெ-அலெ-Tஃஓந்ஏ-டஸெ δὲ came thay தய் διήγειραν to thee-A-gee-rahn தே-A-கே-ரஹ்ன் αὐτὸν him, af-TONE அf-Tஓந்ஏ λέγοντες and LAY-gone-tase ள்AY-கொனெ-டஸெ Ἐπιστάτα awoke ay-pee-STA-ta அய்-பே-STA-ட ἐπιστάτα him, ay-pee-STA-ta அய்-பே-STA-ட ἀπολλύμεθα saying, ah-pole-LYOO-may-tha அஹ்-பொலெ-ள்Yஓஓ-மய்-த ὁ Master, oh ஒஹ் δὲ master, thay தய் ἐγερθεὶς we ay-gare-THEES அய்-கரெ-TஃஏஏS ἐπετίμησεν perish. ape-ay-TEE-may-sane அபெ-அய்-Tஏஏ-மய்-ஸனெ τῷ Then toh டொஹ் ἀνέμῳ he ah-NAY-moh அஹ்-ந்AY-மொஹ் καὶ arose, kay கய் τῷ and toh டொஹ் κλύδωνι rebuked KLYOO-thoh-nee Kள்Yஓஓ-தொஹ்-னே τοῦ the too டோ ὕδατος· wind YOO-tha-tose Yஓஓ-த-டொஸெ καὶ and kay கய் ἐπαύσαντο the ay-PAF-sahn-toh அய்-PAF-ஸஹ்ன்-டொஹ் καὶ raging kay கய் ἐγένετο of ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் γαλήνη the ga-LAY-nay க-ள்AY-னய் -
εἶπεν he EE-pane ஏஏ-பனெ δὲ said thay தய் αὐτοῖς unto af-TOOS அf-TஓஓS Ποῦ them, poo போ ἐστιν Where ay-steen அய்-ஸ்டேன் ἡ is ay அய் πίστις your PEE-stees Pஏஏ-ஸ்டேஸ் ὑμῶν yoo-MONE யோ-Mஓந்ஏ φοβηθέντες faith? foh-vay-THANE-tase fஒஹ்-வய்-TஃAந்ஏ-டஸெ δὲ And thay தய் ἐθαύμασαν they ay-THA-ma-sahn அய்-TஃA-ம-ஸஹ்ன் λέγοντες being LAY-gone-tase ள்AY-கொனெ-டஸெ πρὸς afraid prose ப்ரொஸெ ἀλλήλους wondered, al-LAY-loos அல்-ள்AY-லோஸ் Τίς saying tees டேஸ் ἄρα one AH-ra Aஃ-ர οὗτός to OO-TOSE ஓஓ-TஓSஏ ἐστιν another, ay-steen அய்-ஸ்டேன் ὅτι What OH-tee ஓஃ-டே καὶ manner kay கய் τοῖς of toos டோஸ் ἀνέμοις man ah-NAY-moos அஹ்-ந்AY-மோஸ் ἐπιτάσσει ay-pee-TAHS-see அய்-பே-TAஃS-ஸே καὶ is kay கய் τῷ this! toh டொஹ் ὕδατι for YOO-tha-tee Yஓஓ-த-டே καὶ he kay கய் ὑπακούουσιν commandeth yoo-pa-KOO-oo-seen யோ-ப-Kஓஓ-ஊ-ஸேன் αὐτῷ even af-TOH அf-Tஓஃ -
Καὶ they kay கய் κατέπλευσαν arrived ka-TAY-playf-sahn க-TAY-ப்லய்f-ஸஹ்ன் εἰς at ees ஈஸ் τὴν the tane டனெ χώραν country HOH-rahn ஃஓஃ-ரஹ்ன் τῶν of tone டொனெ Γαδαρηνῶν, the ga-tha-ray-NONE க-த-ரய்-ந்ஓந்ஏ ἥτις Gadarenes, AY-tees AY-டேஸ் ἐστὶν which ay-STEEN அய்-STஏஏந் ἀντιπέραν is an-tee-PAY-rahn அன்-டே-PAY-ரஹ்ன் τῆς over tase டஸெ Γαλιλαίας against ga-lee-LAY-as க-லே-ள்AY-அஸ் -
ἐξελθόντι when ayks-ale-THONE-tee அய்க்ஸ்-அலெ-Tஃஓந்ஏ-டே δὲ he thay தய் αὐτῷ went af-TOH அf-Tஓஃ ἐπὶ forth ay-PEE அய்-Pஏஏ τὴν to tane டனெ γῆν gane கனெ ὑπήντησεν land, yoo-PANE-tay-sane யோ-PAந்ஏ-டய்-ஸனெ αὐτῷ there af-TOH அf-Tஓஃ ἀνήρ met ah-NARE அஹ்-ந்Aற்ஏ τις him tees டேஸ் ἐκ out ake அகெ τῆς of tase டஸெ πόλεως the POH-lay-ose Pஓஃ-லய்-ஒஸெ ὅς city ose ஒஸெ εἶχέν a EE-HANE ஏஏ-ஃAந்ஏ δαιμόνια certain thay-MOH-nee-ah தய்-Mஓஃ-னே-அஹ் ἐκ man, ake அகெ χρόνων which HROH-none ஃற்ஓஃ-னொனெ ἱκανῶν had ee-ka-NONE ஈ-க-ந்ஓந்ஏ καὶ devils kay கய் ἱμάτιον long ee-MA-tee-one ஈ-MA-டே-ஒனெ οὐκ ook ஊக் ἐνεδιδύσκετο, time, ane-ay-thee-THYOO-skay-toh அனெ-அய்-தே-TஃYஓஓ-ஸ்கய்-டொஹ் καὶ and kay கய் ἐν ware ane அனெ οἰκίᾳ no oo-KEE-ah ஊ-Kஏஏ-அஹ் οὐκ clothes, ook ஊக் ἔμενεν neither A-may-nane A-மய்-னனெ ἀλλ' al அல் ἐν abode ane அனெ τοῖς in toos டோஸ் μνήμασιν any m-NAY-ma-seen ம்-ந்AY-ம-ஸேன் -
ἰδὼν he ee-THONE ஈ-Tஃஓந்ஏ δὲ saw thay தய் τὸν tone டொனெ Ἰησοῦν Jesus, ee-ay-SOON ஈ-அய்-Sஓஓந் καὶ he kay கய் ἀνακράξας cried ah-na-KRA-ksahs அஹ்-ன-Kற்A-க்ஸஹ்ஸ் προσέπεσεν out, prose-A-pay-sane ப்ரொஸெ-A-பய்-ஸனெ αὐτῷ and af-TOH அf-Tஓஃ καὶ fell kay கய் φωνῇ down foh-NAY fஒஹ்-ந்AY μεγάλῃ before may-GA-lay மய்-GA-லய் εἶπεν him, EE-pane ஏஏ-பனெ Τί and tee டே ἐμοὶ with ay-MOO அய்-Mஓஓ καὶ a kay கய் σοί loud soo ஸோ Ἰησοῦ voice ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ υἱὲ said, yoo-A யோ-A τοῦ What too டோ θεοῦ have thay-OO தய்-ஓஓ τοῦ I too டோ ὑψίστου to yoo-PSEE-stoo யோ-PSஏஏ-ஸ்டோ δέομαί do THAY-oh-MAY TஃAY-ஒஹ்-MAY σου with soo ஸோ μή thee, may மய் με Jesus, may மய் βασανίσῃς thou va-sa-NEE-sase வ-ஸ-ந்ஏஏ-ஸஸெ -
Παρήγγελλεν he pa-RAYNG-gale-lane ப-ற்AYந்G-கலெ-லனெ γὰρ had gahr கஹ்ர் τῷ commanded toh டொஹ் πνεύματι the PNAVE-ma-tee Pந்AVஏ-ம-டே τῷ unclean toh டொஹ் ἀκαθάρτῳ ah-ka-THAHR-toh அஹ்-க-TஃAஃற்-டொஹ் ἐξελθεῖν spirit ayks-ale-THEEN அய்க்ஸ்-அலெ-Tஃஏஏந் ἀπὸ to ah-POH அஹ்-Pஓஃ τοῦ come too டோ ἀνθρώπου out an-THROH-poo அன்-Tஃற்ஓஃ-போ πολλοῖς of pole-LOOS பொலெ-ள்ஓஓS γὰρ the gahr கஹ்ர் χρόνοις man. HROH-noos ஃற்ஓஃ-னோஸ் συνηρπάκει syoon-are-PA-kee ஸ்யோன்-அரெ-PA-கே αὐτόν For af-TONE அf-Tஓந்ஏ καὶ oftentimes kay கய் ἐδεσμεῖτο it ay-thay-SMEE-toh அய்-தய்-SMஏஏ-டொஹ் ἁλύσεσιν had a-LYOO-say-seen அ-ள்Yஓஓ-ஸய்-ஸேன் καὶ caught kay கய் πέδαις him: PAY-thase PAY-தஸெ φυλασσόμενος and fyoo-lahs-SOH-may-nose fயோ-லஹ்ஸ்-Sஓஃ-மய்-னொஸெ καὶ he kay கய் διαῤῥήσσων was thee-ar-RASE-sone தே-அர்-ற்ASஏ-ஸொனெ τὰ kept ta ட δεσμὰ bound thay-SMA தய்-SMA ἠλαύνετο with ay-LA-nay-toh அய்-ள்A-னய்-டொஹ் ὑπὸ chains yoo-POH யோ-Pஓஃ τοῦ and too டோ δαίμονος in THAY-moh-nose TஃAY-மொஹ்-னொஸெ εἰς fetters; ees ஈஸ் τὰς and tahs டஹ்ஸ் ἐρήμους he ay-RAY-moos அய்-ற்AY-மோஸ் -
ἐπηρώτησεν ape-ay-ROH-tay-sane அபெ-அய்-ற்ஓஃ-டய்-ஸனெ δὲ Jesus thay தய் αὐτὸν asked af-TONE அf-Tஓந்ஏ ὁ him, oh ஒஹ் Ἰησοῦς saying, ee-ay-SOOS ஈ-அய்-SஓஓS λέγων, What LAY-gone ள்AY-கொனெ Τί is tee டே σοι thy soo ஸோ ἐστιν name? ay-steen அய்-ஸ்டேன் ὄνομά And OH-noh-MA ஓஃ-னொஹ்-MA ὁ he oh ஒஹ் δὲ said, thay தய் εἶπεν Legion: EE-pane ஏஏ-பனெ Λεγεών· because lay-gay-ONE லய்-கய்-ஓந்ஏ ὅτι many OH-tee ஓஃ-டே δαιμόνια devils thay-MOH-nee-ah தய்-Mஓஃ-னே-அஹ் πολλὰ were pole-LA பொலெ-ள்A εἰσῆλθεν entered ees-ALE-thane ஈஸ்-Aள்ஏ-தனெ εἰς into ees ஈஸ் αὐτόν him. af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
καὶ they kay கய் παρεκάλει besought pa-ray-KA-lee ப-ரய்-KA-லே αὐτὸν him af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἵνα that EE-na ஏஏ-ன μὴ he may மய் ἐπιτάξῃ would ay-pee-TA-ksay அய்-பே-TA-க்ஸய் αὐτοῖς not af-TOOS அf-TஓஓS εἰς command ees ஈஸ் τὴν them tane டனெ ἄβυσσον to AH-vyoos-sone Aஃ-வ்யோஸ்-ஸொனெ ἀπελθεῖν go ah-pale-THEEN அஹ்-பலெ-Tஃஏஏந் -
Ἦν there ane அனெ δὲ was thay தய் ἐκεῖ there ake-EE அகெ-ஏஏ ἀγέλη an ah-GAY-lay அஹ்-GAY-லய் χοίρων herd HOO-rone ஃஓஓ-ரொனெ ἱκανῶν of ee-ka-NONE ஈ-க-ந்ஓந்ஏ βοσκομένων many voh-skoh-MAY-none வொஹ்-ஸ்கொஹ்-MAY-னொனெ ἐν swine ane அனெ τῷ feeding toh டொஹ் ὄρει· on OH-ree ஓஃ-ரே καὶ the kay கய் παρεκάλουν mountain: pa-ray-KA-loon ப-ரய்-KA-லோன் αὐτὸν and af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἵνα they EE-na ஏஏ-ன ἐπιτρέψῃ besought ay-pee-TRAY-psay அய்-பே-Tற்AY-ப்ஸய் αὐτοῖς him af-TOOS அf-TஓஓS εἰς that ees ஈஸ் ἐκείνους he ake-EE-noos அகெ-ஏஏ-னோஸ் εἰσελθεῖν· would ees-ale-THEEN ஈஸ்-அலெ-Tஃஏஏந் καὶ suffer kay கய் ἐπέτρεψεν them ape-A-tray-psane அபெ-A-ட்ரய்-ப்ஸனெ αὐτοῖς to af-TOOS அf-TஓஓS -
ἐξελθόντα went ayks-ale-THONE-ta அய்க்ஸ்-அலெ-Tஃஓந்ஏ-ட δὲ the thay தய் τὰ devils ta ட δαιμόνια out thay-MOH-nee-ah தய்-Mஓஃ-னே-அஹ் ἀπὸ of ah-POH அஹ்-Pஓஃ τοῦ the too டோ ἀνθρώπου man, an-THROH-poo அன்-Tஃற்ஓஃ-போ εἰσῆλθεν and ees-ALE-thane ஈஸ்-Aள்ஏ-தனெ εἰς entered ees ஈஸ் τοὺς into toos டோஸ் χοίρους the HOO-roos ஃஓஓ-ரோஸ் καὶ swine: kay கய் ὥρμησεν and ORE-may-sane ஓற்ஏ-மய்-ஸனெ ἡ the ay அய் ἀγέλη herd ah-GAY-lay அஹ்-GAY-லய் κατὰ ran ka-TA க-TA τοῦ violently too டோ κρημνοῦ down krame-NOO க்ரமெ-ந்ஓஓ εἰς a ees ஈஸ் τὴν steep tane டனெ λίμνην place LEEM-nane ள்ஏஏM-னனெ καὶ into kay கய் ἀπεπνίγη the ah-pay-PNEE-gay அஹ்-பய்-Pந்ஏஏ-கய் -
ἰδόντες they ee-THONE-tase ஈ-Tஃஓந்ஏ-டஸெ δὲ that thay தய் οἱ fed oo ஊ βόσκοντες them VOH-skone-tase Vஓஃ-ஸ்கொனெ-டஸெ τὸ saw toh டொஹ் γεγενημένον what gay-gay-nay-MAY-none கய்-கய்-னய்-MAY-னொனெ ἔφυγον was A-fyoo-gone A-fயோ-கொனெ καὶ done, kay கய் ἀπελθόντες they ah-pale-THONE-tase அஹ்-பலெ-Tஃஓந்ஏ-டஸெ ἀπήγγειλαν fled, ah-PAYNG-gee-lahn அஹ்-PAYந்G-கே-லஹ்ன் εἰς and ees ஈஸ் τὴν went tane டனெ πόλιν and POH-leen Pஓஃ-லேன் καὶ told kay கய் εἰς it ees ஈஸ் τοὺς in toos டோஸ் ἀγρούς the ah-GROOS அஹ்-Gற்ஓஓS -
ἐξῆλθον they ayks-ALE-thone அய்க்ஸ்-Aள்ஏ-தொனெ δὲ went thay தய் ἰδεῖν out ee-THEEN ஈ-Tஃஏஏந் τὸ to toh டொஹ் γεγονὸς see gay-goh-NOSE கய்-கொஹ்-ந்ஓSஏ καὶ what kay கய் ἦλθον was ALE-thone Aள்ஏ-தொனெ πρὸς done; prose ப்ரொஸெ τὸν and tone டொனெ Ἰησοῦν came ee-ay-SOON ஈ-அய்-Sஓஓந் καὶ to kay கய் εὗρον AVE-rone AVஏ-ரொனெ καθήμενον Jesus, ka-THAY-may-none க-TஃAY-மய்-னொனெ τὸν and tone டொனெ ἄνθρωπον found AN-throh-pone Aந்-த்ரொஹ்-பொனெ ἀφ' the af அf οὗ man, oo ஊ τὰ out ta ட δαιμόνια of thay-MOH-nee-ah தய்-Mஓஃ-னே-அஹ் ἐξεληλύθει, whom ayks-ay-lay-LYOO-thee அய்க்ஸ்-அய்-லய்-ள்Yஓஓ-தே ἱματισμένον the ee-ma-tee-SMAY-none ஈ-ம-டே-SMAY-னொனெ καὶ devils kay கய் σωφρονοῦντα were soh-froh-NOON-ta ஸொஹ்-fரொஹ்-ந்ஓஓந்-ட παρὰ departed, pa-RA ப-ற்A τοὺς sitting toos டோஸ் πόδας at POH-thahs Pஓஃ-தஹ்ஸ் τοῦ the too டோ Ἰησοῦ feet ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ καὶ of kay கய் ἐφοβήθησαν ay-foh-VAY-thay-sahn அய்-fஒஹ்-VAY-தய்-ஸஹ்ன் -
ἀπήγγειλαν They ah-PAYNG-gee-lahn அஹ்-PAYந்G-கே-லஹ்ன் δὲ also thay தய் αὐτοῖς which af-TOOS அf-TஓஓS καὶ saw kay கய் οἱ it oo ஊ ἰδόντες told ee-THONE-tase ஈ-Tஃஓந்ஏ-டஸெ πῶς them pose பொஸெ ἐσώθη by ay-SOH-thay அய்-Sஓஃ-தய் ὁ what oh ஒஹ் δαιμονισθείς means thay-moh-nee-STHEES தய்-மொஹ்-னே-STஃஏஏS -
καὶ the kay கய் ἠρώτησαν whole ay-ROH-tay-sahn அய்-ற்ஓஃ-டய்-ஸஹ்ன் αὐτὸν multitude af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἅπαν of A-pahn A-பஹ்ன் τὸ the toh டொஹ் πλῆθος country PLAY-those Pள்AY-தொஸெ τῆς of tase டஸெ περιχώρου the pay-ree-HOH-roo பய்-ரே-ஃஓஃ-ரோ τῶν Gadarenes tone டொனெ Γαδαρηνῶν round ga-tha-ray-NONE க-த-ரய்-ந்ஓந்ஏ ἀπελθεῖν about ah-pale-THEEN அஹ்-பலெ-Tஃஏஏந் ἀπ' besought ap அப் αὐτῶν him af-TONE அf-Tஓந்ஏ ὅτι to OH-tee ஓஃ-டே φόβῳ depart FOH-voh Fஓஃ-வொஹ் μεγάλῳ from may-GA-loh மய்-GA-லொஹ் συνείχοντο· them; syoon-EE-hone-toh ஸ்யோன்-ஏஏ-ஹொனெ-டொஹ் αὐτὸς for af-TOSE அf-TஓSஏ δὲ they thay தய் ἐμβὰς were ame-VAHS அமெ-VAஃS εἰς taken ees ஈஸ் τὸ with toh டொஹ் πλοῖον great PLOO-one Pள்ஓஓ-ஒனெ ὑπέστρεψεν fear: yoo-PAY-stray-psane யோ-PAY-ஸ்ட்ரய்-ப்ஸனெ -
ἐδέετο the ay-THAY-ay-toh அய்-TஃAY-அய்-டொஹ் δὲ man thay தய் αὐτοῦ out af-TOO அf-Tஓஓ ὁ of oh ஒஹ் ἀνὴρ whom ah-NARE அஹ்-ந்Aற்ஏ ἀφ' the af அf οὗ devils oo ஊ ἐξεληλύθει were ayks-ay-lay-LYOO-thee அய்க்ஸ்-அய்-லய்-ள்Yஓஓ-தே τὰ departed ta ட δαιμόνια besought thay-MOH-nee-ah தய்-Mஓஃ-னே-அஹ் εἶναι him EE-nay ஏஏ-னய் σὺν that syoon ஸ்யோன் αὐτῷ· he af-TOH அf-Tஓஃ ἀπέλυσεν might ah-PAY-lyoo-sane அஹ்-PAY-ல்யோ-ஸனெ δὲ be thay தய் αὐτὸν with af-TONE அf-Tஓந்ஏ ὁ him: oh ஒஹ் Ἰησοῦς, but ee-ay-SOOS ஈ-அய்-SஓஓS λέγων LAY-gone ள்AY-கொனெ -
Ὑπόστρεφε to yoo-POH-stray-fay யோ-Pஓஃ-ஸ்ட்ரய்-fஅய் εἰς thine ees ஈஸ் τὸν own tone டொனெ οἶκόν OO-KONE ஓஓ-Kஓந்ஏ σου house, soo ஸோ καὶ and kay கய் διηγοῦ shew thee-ay-GOO தே-அய்-Gஓஓ ὅσα how OH-sa ஓஃ-ஸ ἐποίησεν great ay-POO-ay-sane அய்-Pஓஓ-அய்-ஸனெ σοι things soo ஸோ ὁ oh ஒஹ் θεός God thay-OSE தய்-ஓSஏ καὶ hath kay கய் ἀπῆλθεν done ah-PALE-thane அஹ்-PAள்ஏ-தனெ καθ' unto kahth கஹ்த் ὅλην thee. OH-lane ஓஃ-லனெ τὴν And tane டனெ πόλιν he POH-leen Pஓஃ-லேன் κηρύσσων went kay-RYOOS-sone கய்-ற்YஓஓS-ஸொனெ ὅσα his OH-sa ஓஃ-ஸ ἐποίησεν way, ay-POO-ay-sane அய்-Pஓஓ-அய்-ஸனெ αὐτῷ and af-TOH அf-Tஓஃ ὁ published oh ஒஹ் Ἰησοῦς throughout ee-ay-SOOS ஈ-அய்-SஓஓS -
Ἐγένετο it ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் δὲ came thay தய் Ἐν to ane அனெ τῷ pass, toh டொஹ் ὑποστρέψαι that, yoo-poh-STRAY-psay யோ-பொஹ்-STற்AY-ப்ஸய் τὸν when tone டொனெ Ἰησοῦν ee-ay-SOON ஈ-அய்-Sஓஓந் ἀπεδέξατο Jesus ah-pay-THAY-ksa-toh அஹ்-பய்-TஃAY-க்ஸ-டொஹ் αὐτὸν af-TONE அf-Tஓந்ஏ ὁ was oh ஒஹ் ὄχλος returned, OH-hlose ஓஃ-ஹ்லொஸெ ἦσαν the A-sahn A-ஸஹ்ன் γὰρ people gahr கஹ்ர் πάντες gladly PAHN-tase PAஃந்-டஸெ προσδοκῶντες received prose-thoh-KONE-tase ப்ரொஸெ-தொஹ்-Kஓந்ஏ-டஸெ αὐτόν him: af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
καὶ behold, kay கய் ἰδού, there ee-THOO ஈ-Tஃஓஓ ἦλθεν came ALE-thane Aள்ஏ-தனெ ἀνὴρ a ah-NARE அஹ்-ந்Aற்ஏ ᾧ man oh ஒஹ் ὄνομα OH-noh-ma ஓஃ-னொஹ்-ம Ἰάειρος, named ee-AH-ee-rose ஈ-Aஃ-ஈ-ரொஸெ καὶ Jairus, kay கய் αὐτὸς and af-TOSE அf-TஓSஏ ἄρχων he AR-hone Aற்-ஹொனெ τῆς was tase டஸெ συναγωγῆς a syoon-ah-goh-GASE ஸ்யோன்-அஹ்-கொஹ்-GASஏ ὑπῆρχεν ruler yoo-PARE-hane யோ-PAற்ஏ-ஹனெ καὶ of kay கய் πεσὼν the pay-SONE பய்-Sஓந்ஏ παρὰ synagogue: pa-RA ப-ற்A τοὺς and toos டோஸ் πόδας he POH-thahs Pஓஃ-தஹ்ஸ் τοῦ fell too டோ Ἰησοῦ down ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ παρεκάλει at pa-ray-KA-lee ப-ரய்-KA-லே αὐτὸν af-TONE அf-Tஓந்ஏ εἰσελθεῖν Jesus' ees-ale-THEEN ஈஸ்-அலெ-Tஃஏஏந் εἰς ees ஈஸ் τὸν feet, tone டொனெ οἶκον and OO-kone ஓஓ-கொனெ αὐτοῦ besought af-TOO அf-Tஓஓ -
ὅτι he OH-tee ஓஃ-டே θυγάτηρ had thyoo-GA-tare த்யோ-GA-டரெ μονογενὴς one moh-noh-gay-NASE மொஹ்-னொஹ்-கய்-ந்ASஏ ἦν only ane அனெ αὐτῷ daughter, af-TOH அf-Tஓஃ ὡς about ose ஒஸெ ἐτῶν twelve ay-TONE அய்-Tஓந்ஏ δώδεκα years THOH-thay-ka Tஃஓஃ-தய்-க καὶ of kay கய் αὐτὴ age, af-TAY அf-TAY ἀπέθνῃσκεν and ah-PAY-thnay-skane அஹ்-PAY-த்னய்-ஸ்கனெ Ἐν she ane அனெ δὲ lay thay தய் τῷ a toh டொஹ் ὑπάγειν dying. yoo-PA-geen யோ-PA-கேன் αὐτὸν But af-TONE அf-Tஓந்ஏ οἱ as oo ஊ ὄχλοι he OH-hloo ஓஃ-ஹ்லோ συνέπνιγον syoon-A-pnee-gone ஸ்யோன்-A-ப்னே-கொனெ αὐτόν went af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
καὶ a kay கய் γυνὴ woman gyoo-NAY க்யோ-ந்AY οὖσα having OO-sa ஓஓ-ஸ ἐν an ane அனெ ῥύσει issue RYOO-see ற்Yஓஓ-ஸே αἵματος of AY-ma-tose AY-ம-டொஸெ ἀπὸ blood ah-POH அஹ்-Pஓஃ ἐτῶν twelve ay-TONE அய்-Tஓந்ஏ δώδεκα THOH-thay-ka Tஃஓஃ-தய்-க ἥτις years, AY-tees AY-டேஸ் εἰς which ees ஈஸ் ἰατρούς had ee-ah-TROOS ஈ-அஹ்-Tற்ஓஓS προσαναλώσασα spent prose-ah-na-LOH-sa-sa ப்ரொஸெ-அஹ்-ன-ள்ஓஃ-ஸ-ஸ ὅλον all OH-lone ஓஃ-லொனெ τὸν her tone டொனெ βίον living VEE-one Vஏஏ-ஒனெ οὐκ upon ook ஊக் ἴσχυσεν physicians, EE-skyoo-sane ஏஏ-ஸ்க்யோ-ஸனெ ὑπ' neither yoop யோப் οὐδενὸς could oo-thay-NOSE ஊ-தய்-ந்ஓSஏ θεραπευθῆναι be thay-ra-payf-THAY-nay தய்-ர-பய்f-TஃAY-னய் -
προσελθοῦσα behind prose-ale-THOO-sa ப்ரொஸெ-அலெ-Tஃஓஓ-ஸ ὄπισθεν him, OH-pee-sthane ஓஃ-பே-ஸ்தனெ ἥψατο and AY-psa-toh AY-ப்ஸ-டொஹ் τοῦ touched too டோ κρασπέδου the kra-SPAY-thoo க்ர-SPAY-தோ τοῦ border too டோ ἱματίου of ee-ma-TEE-oo ஈ-ம-Tஏஏ-ஊ αὐτοῦ his af-TOO அf-Tஓஓ καὶ kay கய் παραχρῆμα garment: pa-ra-HRAY-ma ப-ர-ஃற்AY-ம ἔστη and A-stay A-ஸ்டய் ἡ immediately ay அய் ῥύσις her RYOO-sees ற்Yஓஓ-ஸேஸ் τοῦ too டோ αἵματος issue AY-ma-tose AY-ம-டொஸெ αὐτῆς of af-TASE அf-TASஏ -
καὶ kay கய் εἶπεν Jesus EE-pane ஏஏ-பனெ ὁ said, oh ஒஹ் Ἰησοῦς Who ee-ay-SOOS ஈ-அய்-SஓஓS Τίς tees டேஸ் ὁ touched oh ஒஹ் ἁψάμενός me? a-PSA-may-NOSE அ-PSA-மய்-ந்ஓSஏ μου When moo மோ ἀρνουμένων all ar-noo-MAY-none அர்-னோ-MAY-னொனெ δὲ denied, thay தய் πάντων PAHN-tone PAஃந்-டொனெ εἶπεν Peter EE-pane ஏஏ-பனெ ὁ and oh ஒஹ் Πέτρος they PAY-trose PAY-ட்ரொஸெ καὶ that kay கய் οἱ were oo ஊ μετ' with mate மடெ αὐτοῦ, him af-TOO அf-Tஓஓ Ἐπιστάτα said, ay-pee-STA-ta அய்-பே-STA-ட οἱ Master, oo ஊ ὄχλοι the OH-hloo ஓஃ-ஹ்லோ συνέχουσίν multitude syoon-A-hoo-SEEN ஸ்யோன்-A-ஹோ-Sஏஏந் σε throng say ஸய் καὶ thee kay கய் ἀποθλίβουσιν and ah-poh-THLEE-voo-seen அஹ்-பொஹ்-Tஃள்ஏஏ-வோ-ஸேன் καὶ press kay கய் λέγεις, thee, LAY-gees ள்AY-கேஸ் Τίς and tees டேஸ் ὁ sayest oh ஒஹ் ἁψάμενός thou, a-PSA-may-NOSE அ-PSA-மய்-ந்ஓSஏ μου Who moo மோ -
ὁ And oh ஒஹ் δὲ Jesus thay தய் Ἰησοῦς said, ee-ay-SOOS ஈ-அய்-SஓஓS εἶπεν Somebody EE-pane ஏஏ-பனெ Ἥψατό hath AY-psa-TOH AY-ப்ஸ-Tஓஃ μού touched moo மோ τις me: tees டேஸ் ἐγὼ for ay-GOH அய்-Gஓஃ γὰρ I gahr கஹ்ர் ἔγνων perceive A-gnone A-க்னொனெ δύναμιν that THYOO-na-meen TஃYஓஓ-ன-மேன் ἐξελθοῦσαν virtue ayks-ale-THOO-sahn அய்க்ஸ்-அலெ-Tஃஓஓ-ஸஹ்ன் ἀπ' is ap அப் ἐμοῦ gone ay-MOO அய்-Mஓஓ -
ἰδοῦσα when ee-THOO-sa ஈ-Tஃஓஓ-ஸ δὲ the thay தய் ἡ woman ay அய் γυνὴ saw gyoo-NAY க்யோ-ந்AY ὅτι that OH-tee ஓஃ-டே οὐκ she ook ஊக் ἔλαθεν was A-la-thane A-ல-தனெ τρέμουσα not TRAY-moo-sa Tற்AY-மோ-ஸ ἦλθεν hid, ALE-thane Aள்ஏ-தனெ καὶ she kay கய் προσπεσοῦσα came prose-pay-SOO-sa ப்ரொஸெ-பய்-Sஓஓ-ஸ αὐτῷ trembling, af-TOH அf-Tஓஃ δι' and thee தே ἣν falling ane அனெ αἰτίαν down ay-TEE-an அய்-Tஏஏ-அன் ἥψατο before AY-psa-toh AY-ப்ஸ-டொஹ் αὐτοῦ him, af-TOO அf-Tஓஓ ἀπήγγειλεν she ah-PAYNG-gee-lane அஹ்-PAYந்G-கே-லனெ αὐτῷ, declared af-TOH அf-Tஓஃ ἐνώπιον unto ane-OH-pee-one அனெ-ஓஃ-பே-ஒனெ παντὸς him pahn-TOSE பஹ்ன்-TஓSஏ τοῦ before too டோ λαοῦ all la-OO ல-ஓஓ καὶ the kay கய் ὡς people ose ஒஸெ ἰάθη for ee-AH-thay ஈ-Aஃ-தய் παραχρῆμα what pa-ra-HRAY-ma ப-ர-ஃற்AY-ம -
ὁ he oh ஒஹ் δὲ said thay தய் εἶπεν unto EE-pane ஏஏ-பனெ αὐτῇ her, af-TAY அf-TAY Θάρσει, Daughter, THAHR-see TஃAஃற்-ஸே θύγατερ be THYOO-ga-tare TஃYஓஓ-க-டரெ ἡ of ay அய் πίστις good PEE-stees Pஏஏ-ஸ்டேஸ் σου comfort: soo ஸோ σέσωκέν thy SAY-soh-KANE SAY-ஸொஹ்-KAந்ஏ σε· say ஸய் πορεύου faith poh-RAVE-oo பொஹ்-ற்AVஏ-ஊ εἰς hath ees ஈஸ் εἰρήνην made ee-RAY-nane ஈ-ற்AY-னனெ -
Ἔτι he A-tee A-டே αὐτοῦ yet af-TOO அf-Tஓஓ λαλοῦντος spake, la-LOON-tose ல-ள்ஓஓந்-டொஸெ ἔρχεταί there ARE-hay-TAY Aற்ஏ-ஹய்-TAY τις cometh tees டேஸ் παρὰ one pa-RA ப-ற்A τοῦ from too டோ ἀρχισυναγώγου the ar-hee-syoo-na-GOH-goo அர்-ஹே-ஸ்யோ-ன-Gஓஃ-கோ λέγων ruler LAY-gone ள்AY-கொனெ αὐτῷ of af-TOH அf-Tஓஃ ὅτι the OH-tee ஓஃ-டே Τέθνηκεν synagogue's TAY-thnay-kane TAY-த்னய்-கனெ ἡ house, ay அய் θυγάτηρ saying thyoo-GA-tare த்யோ-GA-டரெ σου· to soo ஸோ μὴ him, may மய் σκύλλε Thy SKYOOL-lay SKYஓஓள்-லய் τὸν tone டொனெ διδάσκαλον daughter thee-THA-ska-lone தே-TஃA-ஸ்க-லொனெ -
ὁ But oh ஒஹ் δὲ when thay தய் Ἰησοῦς Jesus ee-ay-SOOS ஈ-அய்-SஓஓS ἀκούσας heard ah-KOO-sahs அஹ்-Kஓஓ-ஸஹ்ஸ் ἀπεκρίθη it, ah-pay-KREE-thay அஹ்-பய்-Kற்ஏஏ-தய் αὐτῷ he af-TOH அf-Tஓஃ λέγων, answered LAY-gone ள்AY-கொனெ Μὴ him, may மய் φοβοῦ saying, foh-VOO fஒஹ்-Vஓஓ μόνον Fear MOH-none Mஓஃ-னொனெ πίστευε, not: PEE-stave-ay Pஏஏ-ஸ்டவெ-அய் καὶ believe kay கய் σωθήσεται only, soh-THAY-say-tay ஸொஹ்-TஃAY-ஸய்-டய் -
εἰσελθὼν when ees-ale-THONE ஈஸ்-அலெ-Tஃஓந்ஏ δὲ he thay தய் εἰς came ees ஈஸ் τὴν into tane டனெ οἰκίαν the oo-KEE-an ஊ-Kஏஏ-அன் οὐκ house, ook ஊக் ἀφῆκεν he ah-FAY-kane அஹ்-FAY-கனெ εἰσελθεῖν suffered ees-ale-THEEN ஈஸ்-அலெ-Tஃஏஏந் οὐδένα no oo-THAY-na ஊ-TஃAY-ன εἰ man ee ஈ μὴ to may மய் Πέτρον go PAY-trone PAY-ட்ரொனெ καὶ in, kay கய் Ἰάκωβον ee-AH-koh-vone ஈ-Aஃ-கொஹ்-வொனெ καὶ save kay கய் Ἰωάννην Peter, ee-oh-AN-nane ஈ-ஒஹ்-Aந்-னனெ καὶ and kay கய் τὸν James, tone டொனெ πατέρα and pa-TAY-ra ப-TAY-ர τῆς John, tase டஸெ παιδὸς and pay-THOSE பய்-TஃஓSஏ καὶ the kay கய் τὴν father tane டனெ μητέρα and may-TAY-ra மய்-TAY-ர -
ἔκλαιον all A-klay-one A-க்லய்-ஒனெ δὲ wept, thay தய் πάντες and PAHN-tase PAஃந்-டஸெ καὶ bewailed kay கய் ἐκόπτοντο her: ay-KOH-ptone-toh அய்-Kஓஃ-ப்டொனெ-டொஹ் αὐτήν but af-TANE அf-TAந்ஏ ὁ he oh ஒஹ் δὲ said, thay தய் εἶπεν Weep EE-pane ஏஏ-பனெ Μὴ not; may மய் κλαίετε she KLAY-ay-tay Kள்AY-அய்-டய் οὐκ is ook ஊக் ἀπέθανεν not ah-PAY-tha-nane அஹ்-PAY-த-னனெ ἀλλὰ dead, al-LA அல்-ள்A καθεύδει but ka-THAVE-thee க-TஃAVஏ-தே -
καὶ they kay கய் κατεγέλων laughed ka-tay-GAY-lone க-டய்-GAY-லொனெ αὐτοῦ him af-TOO அf-Tஓஓ εἰδότες to ee-THOH-tase ஈ-Tஃஓஃ-டஸெ ὅτι scorn, OH-tee ஓஃ-டே ἀπέθανεν knowing ah-PAY-tha-nane அஹ்-PAY-த-னனெ -
αὐτὸς he af-TOSE அf-TஓSஏ δὲ put thay தய் ἐκβαλὼν them ake-va-LONE அகெ-வ-ள்ஓந்ஏ ἔξω all AYKS-oh AYKS-ஒஹ் πάντας, out, PAHN-tahs PAஃந்-டஹ்ஸ் καὶ and kay கய் κρατήσας took kra-TAY-sahs க்ர-TAY-ஸஹ்ஸ் τῆς her tase டஸெ χειρὸς by hee-ROSE ஹே-ற்ஓSஏ αὐτῆς the af-TASE அf-TASஏ ἐφώνησεν hand, ay-FOH-nay-sane அய்-Fஓஃ-னய்-ஸனெ λέγων, and LAY-gone ள்AY-கொனெ Ἡ called, ay அய் παῖς saying, pase பஸெ ἔγειρου A-gee-roo A-கே-ரோ -
καὶ her kay கய் ἐπέστρεψεν ape-A-stray-psane அபெ-A-ஸ்ட்ரய்-ப்ஸனெ τὸ spirit toh டொஹ் πνεῦμα came PNAVE-ma Pந்AVஏ-ம αὐτῆς again, af-TASE அf-TASஏ καὶ and kay கய் ἀνέστη she ah-NAY-stay அஹ்-ந்AY-ஸ்டய் παραχρῆμα arose pa-ra-HRAY-ma ப-ர-ஃற்AY-ம καὶ straightway: kay கய் διέταξεν and thee-A-ta-ksane தே-A-ட-க்ஸனெ αὐτῇ he af-TAY அf-TAY δοθῆναι commanded thoh-THAY-nay தொஹ்-TஃAY-னய் φαγεῖν to fa-GEEN fஅ-Gஏஏந் -
καὶ her kay கய் ἐξέστησαν ayks-A-stay-sahn அய்க்ஸ்-A-ஸ்டய்-ஸஹ்ன் οἱ parents oo ஊ γονεῖς were goh-NEES கொஹ்-ந்ஏஏS αὐτῆς· astonished: af-TASE அf-TASஏ ὁ but oh ஒஹ் δὲ he thay தய் παρήγγειλεν charged pa-RAYNG-gee-lane ப-ற்AYந்G-கே-லனெ αὐτοῖς them af-TOOS அf-TஓஓS μηδενὶ that may-thay-NEE மய்-தய்-ந்ஏஏ εἰπεῖν they ee-PEEN ஈ-Pஏஏந் τὸ should toh டொஹ் γεγονός tell gay-goh-NOSE கய்-கொஹ்-ந்ஓSஏ
லூக்கா 8 இன்டர்லீனியர் வரிகளுக்கிடையே
Interlinear verses லூக்கா 8