-
Ἐγένετο it ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் δὲ came thay தய் ἐν to ane அனெ τῷ pass, toh டொஹ் τὸν that, tone டொனெ Ἀπολλῶ ah-pole-LOH அஹ்-பொலெ-ள்ஓஃ εἶναι while EE-nay ஏஏ-னய் ἐν ane அனெ Κορίνθῳ Apollos koh-REEN-thoh கொஹ்-ற்ஏஏந்-தொஹ் Παῦλον was PA-lone PA-லொனெ διελθόντα at thee-ale-THONE-ta தே-அலெ-Tஃஓந்ஏ-ட τὰ Corinth, ta ட ἀνωτερικὰ Paul ah-noh-tay-ree-KA அஹ்-னொஹ்-டய்-ரே-KA μέρη having MAY-ray MAY-ரய் ἐλθεῖν passed ale-THEEN அலெ-Tஃஏஏந் εἰς through ees ஈஸ் Ἔφεσον the A-fay-sone A-fஅய்-ஸொனெ καὶ upper kay கய் εὑρών coasts ave-RONE அவெ-ற்ஓந்ஏ τινας came tee-nahs டே-னஹ்ஸ் μαθητάς to ma-thay-TAHS ம-தய்-TAஃS -
εἶπέν said EE-PANE ஏஏ-PAந்ஏ πρὸς unto prose ப்ரொஸெ αὐτούς them, af-TOOS அf-TஓஓS Εἰ Have ee ஈ πνεῦμα ye PNAVE-ma Pந்AVஏ-ம ἅγιον received A-gee-one A-கே-ஒனெ ἐλάβετε the ay-LA-vay-tay அய்-ள்A-வய்-டய் πιστεύσαντες Holy pee-STAYF-sahn-tase பே-STAYF-ஸஹ்ன்-டஸெ οἱ Ghost oo ஊ δὲ since thay தய் εῖπον ye EE-pone ஏஏ-பொனெ πρὸς believed? prose ப்ரொஸெ αὐτόν And af-TONE அf-Tஓந்ஏ Ἀλλ they al அல் οὐδὲ said oo-THAY ஊ-TஃAY εἰ unto ee ஈ πνεῦμα him, PNAVE-ma Pந்AVஏ-ம ἅγιον We A-gee-one A-கே-ஒனெ ἔστιν have A-steen A-ஸ்டேன் ἠκούσαμεν ay-KOO-sa-mane அய்-Kஓஓ-ஸ-மனெ -
εἶπέν he EE-PANE ஏஏ-PAந்ஏ τε said tay டய் πρὸς unto prose ப்ரொஸெ αὐτοὺς, them, af-TOOS அf-TஓஓS Εἰς Unto ees ஈஸ் τί what tee டே οὖν then oon ஊன் ἐβαπτίσθητε were ay-va-PTEE-sthay-tay அய்-வ-PTஏஏ-ஸ்தய்-டய் οἱ ye oo ஊ δὲ baptized? thay தய் εἶπον, And EE-pone ஏஏ-பொனெ Εἰς they ees ஈஸ் τὸ said, toh டொஹ் Ἰωάννου Unto ee-oh-AN-noo ஈ-ஒஹ்-Aந்-னோ βάπτισμα VA-ptee-sma VA-ப்டே-ஸ்ம -
εἶπεν said EE-pane ஏஏ-பனெ δὲ Paul, thay தய் Παῦλος John PA-lose PA-லொஸெ Ἰωάννης verily ee-oh-AN-nase ஈ-ஒஹ்-Aந்-னஸெ μὲν baptized mane மனெ ἐβάπτισεν with ay-VA-ptee-sane அய்-VA-ப்டே-ஸனெ βάπτισμα the VA-ptee-sma VA-ப்டே-ஸ்ம μετανοίας baptism may-ta-NOO-as மய்-ட-ந்ஓஓ-அஸ் τῷ of toh டொஹ் λαῷ repentance, la-OH ல-ஓஃ λέγων saying LAY-gone ள்AY-கொனெ εἰς unto ees ஈஸ் τὸν the tone டொனெ ἐρχόμενον people, are-HOH-may-none அரெ-ஃஓஃ-மய்-னொனெ μετ' that mate மடெ αὐτὸν they af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἵνα should EE-na ஏஏ-ன πιστεύσωσιν believe pee-STAYF-soh-seen பே-STAYF-ஸொஹ்-ஸேன் τοῦτ' on toot டோட் ἔστιν him A-steen A-ஸ்டேன் εἰς which ees ஈஸ் τὸν should tone டொனெ Χριστὸν come hree-STONE ஹ்ரே-STஓந்ஏ Ἰησοῦν after ee-ay-SOON ஈ-அய்-Sஓஓந் -
ἀκούσαντες they ah-KOO-sahn-tase அஹ்-Kஓஓ-ஸஹ்ன்-டஸெ δὲ heard thay தய் ἐβαπτίσθησαν this, ay-va-PTEE-sthay-sahn அய்-வ-PTஏஏ-ஸ்தய்-ஸஹ்ன் εἰς they ees ஈஸ் τὸ were toh டொஹ் ὄνομα baptized OH-noh-ma ஓஃ-னொஹ்-ம τοῦ in too டோ κυρίου the kyoo-REE-oo க்யோ-ற்ஏஏ-ஊ Ἰησοῦ name ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ -
καὶ when kay கய் ἐπιθέντος ay-pee-THANE-tose அய்-பே-TஃAந்ஏ-டொஸெ αὐτοῖς Paul af-TOOS அf-TஓஓS τοῦ had too டோ Παύλου laid PA-loo PA-லோ τὰς his tahs டஹ்ஸ் χεῖρας HEE-rahs ஃஏஏ-ரஹ்ஸ் ἦλθεν hands ALE-thane Aள்ஏ-தனெ τὸ upon toh டொஹ் πνεῦμα them, PNAVE-ma Pந்AVஏ-ம τὸ the toh டொஹ் ἅγιον Holy A-gee-one A-கே-ஒனெ ἐπ' Ghost ape அபெ αὐτούς af-TOOS அf-TஓஓS ἐλάλουν ay-LA-loon அய்-ள்A-லோன் τε came tay டய் γλώσσαις on GLOSE-sase Gள்ஓSஏ-ஸஸெ καὶ them; kay கய் προεφήτευον and proh-ay-FAY-tave-one ப்ரொஹ்-அய்-FAY-டவெ-ஒனெ -
ἦσαν all A-sahn A-ஸஹ்ன் δὲ the thay தய் οἱ men oo ஊ πάντες were PAHN-tase PAஃந்-டஸெ ἄνδρες about AN-thrase Aந்-த்ரஸெ ὡσεὶ twelve. oh-SEE ஒஹ்-Sஏஏ δεκαδύο thay-ka-THYOO-oh தய்-க-TஃYஓஓ-ஒஹ் -
Εἰσελθὼν he ees-ale-THONE ஈஸ்-அலெ-Tஃஓந்ஏ δὲ went thay தய் εἰς into ees ஈஸ் τὴν the tane டனெ συναγωγὴν synagogue, syoon-ah-goh-GANE ஸ்யோன்-அஹ்-கொஹ்-GAந்ஏ ἐπαῤῥησιάζετο and ay-pahr-ray-see-AH-zay-toh அய்-பஹ்ர்-ரய்-ஸே-Aஃ-ழய்-டொஹ் ἐπὶ spake ay-PEE அய்-Pஏஏ μῆνας boldly MAY-nahs MAY-னஹ்ஸ் τρεῖς for trees ட்ரேஸ் διαλεγόμενος the thee-ah-lay-GOH-may-nose தே-அஹ்-லய்-Gஓஃ-மய்-னொஸெ καὶ space kay கய் πείθων of PEE-thone Pஏஏ-தொனெ τὰ three ta ட περὶ months, pay-REE பய்-ற்ஏஏ τῆς disputing tase டஸெ βασιλείας and va-see-LEE-as வ-ஸே-ள்ஏஏ-அஸ் τοῦ persuading too டோ θεοῦ the thay-OO தய்-ஓஓ -
ὡς when ose ஒஸெ δέ divers thay தய் τινες were tee-nase டே-னஸெ ἐσκληρύνοντο hardened, ay-sklay-RYOO-none-toh அய்-ஸ்க்லய்-ற்Yஓஓ-னொனெ-டொஹ் καὶ and kay கய் ἠπείθουν believed ay-PEE-thoon அய்-Pஏஏ-தோன் κακολογοῦντες not, ka-koh-loh-GOON-tase க-கொஹ்-லொஹ்-Gஓஓந்-டஸெ τὴν but tane டனெ ὁδὸν spake oh-THONE ஒஹ்-Tஃஓந்ஏ ἐνώπιον evil ane-OH-pee-one அனெ-ஓஃ-பே-ஒனெ τοῦ of too டோ πλήθους PLAY-thoos Pள்AY-தோஸ் ἀποστὰς that ah-poh-STAHS அஹ்-பொஹ்-STAஃS ἀπ' way ap அப் αὐτῶν before af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἀφώρισεν the ah-FOH-ree-sane அஹ்-Fஓஃ-ரே-ஸனெ τοὺς multitude, toos டோஸ் μαθητάς he ma-thay-TAHS ம-தய்-TAஃS καθ' departed kahth கஹ்த் ἡμέραν from ay-MAY-rahn அய்-MAY-ரஹ்ன் διαλεγόμενος them, thee-ah-lay-GOH-may-nose தே-அஹ்-லய்-Gஓஃ-மய்-னொஸெ ἐν and ane அனெ τῇ separated tay டய் σχολῇ the skoh-LAY ஸ்கொஹ்-ள்AY Τυράννου disciples, tyoo-RAHN-noo ட்யோ-ற்Aஃந்-னோ τινός disputing tee-NOSE டே-ந்ஓSஏ -
τοῦτο this TOO-toh Tஓஓ-டொஹ் δὲ continued thay தய் ἐγένετο by ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் ἐπὶ the ay-PEE அய்-Pஏஏ ἔτη space A-tay A-டய் δύο of THYOO-oh TஃYஓஓ-ஒஹ் ὥστε two OH-stay ஓஃ-ஸ்டய் πάντας years; PAHN-tahs PAஃந்-டஹ்ஸ் τοὺς so toos டோஸ் κατοικοῦντας that ka-too-KOON-tahs க-டோ-Kஓஓந்-டஹ்ஸ் τὴν all tane டனெ Ἀσίαν they ah-SEE-an அஹ்-Sஏஏ-அன் ἀκοῦσαι which ah-KOO-say அஹ்-Kஓஓ-ஸய் τὸν dwelt tone டொனெ λόγον in LOH-gone ள்ஓஃ-கொனெ τοῦ too டோ κυρίου Asia kyoo-REE-oo க்யோ-ற்ஏஏ-ஊ Ἰησοῦ, heard ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ Ἰουδαίους the ee-oo-THAY-oos ஈ-ஊ-TஃAY-ஊஸ் τε word tay டய் καὶ of kay கய் Ἕλληνας the ALE-lane-as Aள்ஏ-லனெ-அஸ் -
Δυνάμεις God thyoo-NA-mees த்யோ-ந்A-மேஸ் τε wrought tay டய் οὐ oo ஊ τὰς special tahs டஹ்ஸ் τυχούσας tyoo-HOO-sahs ட்யோ-ஃஓஓ-ஸஹ்ஸ் ἐποίει miracles ay-POO-ee அய்-Pஓஓ-ஈ ὁ by oh ஒஹ் θεὸς the thay-OSE தய்-ஓSஏ διὰ hands thee-AH தே-Aஃ τῶν of tone டொனெ χειρῶν Paul: hee-RONE ஹே-ற்ஓந்ஏ Παύλου PA-loo PA-லோ -
ὥστε that OH-stay ஓஃ-ஸ்டய் καὶ kay கய் ἐπὶ from ay-PEE அய்-Pஏஏ τοὺς his toos டோஸ் ἀσθενοῦντας ah-sthay-NOON-tahs அஹ்-ஸ்தய்-ந்ஓஓந்-டஹ்ஸ் ἐπιφέρεσθαι body ay-pee-FAY-ray-sthay அய்-பே-FAY-ரய்-ஸ்தய் ἀπὸ were ah-POH அஹ்-Pஓஃ τοῦ brought too டோ χρωτὸς unto hroh-TOSE ஹ்ரொஹ்-TஓSஏ αὐτοῦ the af-TOO அf-Tஓஓ σουδάρια sick soo-THA-ree-ah ஸோ-TஃA-ரே-அஹ் ἢ handkerchiefs ay அய் σιμικίνθια or see-mee-KEEN-thee-ah ஸே-மே-Kஏஏந்-தே-அஹ் καὶ aprons, kay கய் ἀπαλλάσσεσθαι and ah-pahl-LAHS-say-sthay அஹ்-பஹ்ல்-ள்AஃS-ஸய்-ஸ்தய் ἀπ' the ap அப் αὐτῶν diseases af-TONE அf-Tஓந்ஏ τὰς departed tahs டஹ்ஸ் νόσους from NOH-soos ந்ஓஃ-ஸோஸ் τά them, ta ட τε tay டய் πνεύματα and PNAVE-ma-ta Pந்AVஏ-ம-ட τὰ the ta ட πονηρὰ evil poh-nay-RA பொஹ்-னய்-ற்A ἐξέρχεσθαι spirits ayks-ARE-hay-sthay அய்க்ஸ்-Aற்ஏ-ஹய்-ஸ்தய் ἀπ' went ap அப் αὐτῶν out af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
ἐπεχείρησαν certain ape-ay-HEE-ray-sahn அபெ-அய்-ஃஏஏ-ரய்-ஸஹ்ன் δέ of thay தய் τινες the tee-nase டே-னஸெ ἀπὸ vagabond ah-POH அஹ்-Pஓஃ τῶν Jews, tone டொனெ περιερχομένων exorcists, pay-ree-are-hoh-MAY-none பய்-ரே-அரெ-ஹொஹ்-MAY-னொனெ Ἰουδαίων took ee-oo-THAY-one ஈ-ஊ-TஃAY-ஒனெ ἐξορκιστῶν upon ayks-ore-kee-STONE அய்க்ஸ்-ஒரெ-கே-STஓந்ஏ ὀνομάζειν them oh-noh-MA-zeen ஒஹ்-னொஹ்-MA-ழேன் ἐπὶ to ay-PEE அய்-Pஏஏ τοὺς call toos டோஸ் ἔχοντας over A-hone-tahs A-ஹொனெ-டஹ்ஸ் τὰ them ta ட πνεύματα which PNAVE-ma-ta Pந்AVஏ-ம-ட τὰ had ta ட πονηρὰ poh-nay-RA பொஹ்-னய்-ற்A τὸ evil toh டொஹ் ὄνομα spirits OH-noh-ma ஓஃ-னொஹ்-ம τοῦ the too டோ κυρίου name kyoo-REE-oo க்யோ-ற்ஏஏ-ஊ Ἰησοῦ of ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ λέγοντες the LAY-gone-tase ள்AY-கொனெ-டஸெ Ὁρκίζομεν Lord ore-KEE-zoh-mane ஒரெ-Kஏஏ-ழொஹ்-மனெ ὑμᾶς Jesus, yoo-MAHS யோ-MAஃS τὸν saying, tone டொனெ Ἰησοῦν We ee-ay-SOON ஈ-அய்-Sஓஓந் ὃν adjure one ஒனெ ὁ you oh ஒஹ் Παῦλος by PA-lose PA-லொஸெ κηρύσσει kay-RYOOS-see கய்-ற்YஓஓS-ஸே -
ἦσαν there A-sahn A-ஸஹ்ன் δέ were thay தய் τινές seven tee-NASE டே-ந்ASஏ υἱοὶ yoo-OO யோ-ஓஓ Σκευᾶ sons skave-AH ஸ்கவெ-Aஃ Ἰουδαίου of ee-oo-THAY-oo ஈ-ஊ-TஃAY-ஊ ἀρχιερέως one ar-hee-ay-RAY-ose அர்-ஹே-அய்-ற்AY-ஒஸெ ἑπτὰ Sceva, ay-PTA அய்-PTA οἱ a oo ஊ τοῦτο Jew, TOO-toh Tஓஓ-டொஹ் ποιοῦντες and poo-OON-tase போ-ஓஓந்-டஸெ -
ἀποκριθὲν the ah-poh-kree-THANE அஹ்-பொஹ்-க்ரே-TஃAந்ஏ δὲ evil thay தய் τὸ spirit toh டொஹ் πνεῦμα PNAVE-ma Pந்AVஏ-ம τὸ toh டொஹ் πονηρὸν answered poh-nay-RONE பொஹ்-னய்-ற்ஓந்ஏ εἶπεν and EE-pane ஏஏ-பனெ Τὸν said, tone டொனெ Ἰησοῦν ee-ay-SOON ஈ-அய்-Sஓஓந் γινώσκω Jesus gee-NOH-skoh கே-ந்ஓஃ-ஸ்கொஹ் καὶ I kay கய் τὸν know, tone டொனெ Παῦλον and PA-lone PA-லொனெ ἐπίσταμαι ay-PEE-sta-may அய்-Pஏஏ-ஸ்ட-மய் ὑμεῖς Paul yoo-MEES யோ-MஏஏS δὲ I thay தய் τίνες know; TEE-nase Tஏஏ-னஸெ ἐστέ but ay-STAY அய்-STAY -
καὶ the kay கய் ἐφαλλόμενος man ay-fahl-LOH-may-nose அய்-fஅஹ்ல்-ள்ஓஃ-மய்-னொஸெ ἐπ' in ape அபெ αὐτοὺς whom af-TOOS அf-TஓஓS ὁ the oh ஒஹ் ἄνθρωπος evil AN-throh-pose Aந்-த்ரொஹ்-பொஸெ ἐν spirit ane அனெ ᾧ was oh ஒஹ் ἦν leaped ane அனெ τὸ on toh டொஹ் πνεῦμα them, PNAVE-ma Pந்AVஏ-ம τὸ and toh டொஹ் πονηρὸν overcame poh-nay-RONE பொஹ்-னய்-ற்ஓந்ஏ καὶ them, kay கய் κατακυριεύσας and ka-ta-kyoo-ree-AFE-sahs க-ட-க்யோ-ரே-AFஏ-ஸஹ்ஸ் αὐτῶν prevailed af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἴσχυσεν against EE-skyoo-sane ஏஏ-ஸ்க்யோ-ஸனெ κατ' them, kaht கஹ்ட் αὐτῶν, so af-TONE அf-Tஓந்ஏ ὥστε that OH-stay ஓஃ-ஸ்டய் γυμνοὺς they gyoom-NOOS க்யோம்-ந்ஓஓS καὶ fled kay கய் τετραυματισμένους out tay-tra-ma-tee-SMAY-noos டய்-ட்ர-ம-டே-SMAY-னோஸ் ἐκφυγεῖν of ake-fyoo-GEEN அகெ-fயோ-Gஏஏந் ἐκ that ake அகெ τοῦ house too டோ οἴκου naked OO-koo ஓஓ-கோ ἐκείνου and ake-EE-noo அகெ-ஏஏ-னோ -
τοῦτο this TOO-toh Tஓஓ-டொஹ் δὲ was thay தய் ἐγένετο known ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் γνωστὸν to gnoh-STONE க்னொஹ்-STஓந்ஏ πᾶσιν all PA-seen PA-ஸேன் Ἰουδαίοις the ee-oo-THAY-oos ஈ-ஊ-TஃAY-ஊஸ் τε Jews tay டய் καὶ and kay கய் Ἕλλησιν Greeks ALE-lay-seen Aள்ஏ-லய்-ஸேன் τοῖς also toos டோஸ் κατοικοῦσιν ka-too-KOO-seen க-டோ-Kஓஓ-ஸேன் τὴν dwelling tane டனெ Ἔφεσον at A-fay-sone A-fஅய்-ஸொனெ καὶ kay கய் ἐπέπεσεν Ephesus; ape-A-pay-sane அபெ-A-பய்-ஸனெ φόβος and FOH-vose Fஓஃ-வொஸெ ἐπὶ fear ay-PEE அய்-Pஏஏ πάντας fell PAHN-tahs PAஃந்-டஹ்ஸ் αὐτούς on af-TOOS அf-TஓஓS καὶ them kay கய் ἐμεγαλύνετο all, ay-may-ga-LYOO-nay-toh அய்-மய்-க-ள்Yஓஓ-னய்-டொஹ் τὸ and toh டொஹ் ὄνομα the OH-noh-ma ஓஃ-னொஹ்-ம τοῦ name too டோ κυρίου of kyoo-REE-oo க்யோ-ற்ஏஏ-ஊ Ἰησοῦ the ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ -
πολλοί many pole-LOO பொலெ-ள்ஓஓ τε that tay டய் τῶν believed tone டொனெ πεπιστευκότων came, pay-pee-stayf-KOH-tone பய்-பே-ஸ்டய்f-Kஓஃ-டொனெ ἤρχοντο and ARE-hone-toh Aற்ஏ-ஹொனெ-டொஹ் ἐξομολογούμενοι confessed, ayks-oh-moh-loh-GOO-may-noo அய்க்ஸ்-ஒஹ்-மொஹ்-லொஹ்-Gஓஓ-மய்-னோ καὶ and kay கய் ἀναγγέλλοντες shewed ah-nahng-GALE-lone-tase அஹ்-னஹ்ன்க்-GAள்ஏ-லொனெ-டஸெ τὰς their tahs டஹ்ஸ் πράξεις PRA-ksees Pற்A-க்ஸேஸ் αὐτῶν deeds. af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
ἱκανοὶ Many ee-ka-NOO ஈ-க-ந்ஓஓ δὲ of thay தய் τῶν them tone டொனெ τὰ also ta ட περίεργα which pay-REE-are-ga பய்-ற்ஏஏ-அரெ-க πραξάντων used pra-KSAHN-tone ப்ர-KSAஃந்-டொனெ συνενέγκαντες syoon-ay-NAYNG-kahn-tase ஸ்யோன்-அய்-ந்AYந்G-கஹ்ன்-டஸெ τὰς curious tahs டஹ்ஸ் βίβλους arts VEE-vloos Vஏஏ-வ்லோஸ் κατέκαιον brought ka-TAY-kay-one க-TAY-கய்-ஒனெ ἐνώπιον their ane-OH-pee-one அனெ-ஓஃ-பே-ஒனெ πάντων· books PAHN-tone PAஃந்-டொனெ καὶ together, kay கய் συνεψήφισαν and syoon-ay-PSAY-fee-sahn ஸ்யோன்-அய்-PSAY-fஈ-ஸஹ்ன் τὰς burned tahs டஹ்ஸ் τιμὰς them tee-MAHS டே-MAஃS αὐτῶν before af-TONE அf-Tஓந்ஏ καὶ all kay கய் εὗρον men: AVE-rone AVஏ-ரொனெ ἀργυρίου and ar-gyoo-REE-oo அர்-க்யோ-ற்ஏஏ-ஊ μυριάδας they myoo-ree-AH-thahs ம்யோ-ரே-Aஃ-தஹ்ஸ் πέντε counted PANE-tay PAந்ஏ-டய் -
Οὕτως mightily OO-tose ஓஓ-டொஸெ κατὰ ka-TA க-TA κράτος grew KRA-tose Kற்A-டொஸெ ὁ the oh ஒஹ் λόγος word LOH-gose ள்ஓஃ-கொஸெ τοῦ of too டோ κυρίου kyoo-REE-oo க்யோ-ற்ஏஏ-ஊ ηὔξανεν God EEF-ksa-nane ஏஏF-க்ஸ-னனெ καὶ and kay கய் ἴσχυεν prevailed. EE-skyoo-ane ஏஏ-ஸ்க்யோ-அனெ -
Ὡς After ose ஒஸெ δὲ these thay தய் ἐπληρώθη things ay-play-ROH-thay அய்-ப்லய்-ற்ஓஃ-தய் ταῦτα were TAF-ta TAF-ட ἔθετο ended, A-thay-toh A-தய்-டொஹ் ὁ oh ஒஹ் Παῦλος Paul PA-lose PA-லொஸெ ἐν purposed ane அனெ τῷ in toh டொஹ் πνεύματι the PNAVE-ma-tee Pந்AVஏ-ம-டே διελθὼν spirit, thee-ale-THONE தே-அலெ-Tஃஓந்ஏ τὴν when tane டனெ Μακεδονίαν he ma-kay-thoh-NEE-an ம-கய்-தொஹ்-ந்ஏஏ-அன் καὶ had kay கய் Ἀχαΐαν passed ah-ha-EE-an அஹ்-ஹ-ஏஏ-அன் πορεύεσθαι through poh-RAVE-ay-sthay பொஹ்-ற்AVஏ-அய்-ஸ்தய் εἰς Macedonia ees ஈஸ் Ἱερουσάλημ, and ee-ay-roo-SA-lame ஈ-அய்-ரோ-SA-லமெ εἰπὼν Achaia, ee-PONE ஈ-Pஓந்ஏ ὅτι to OH-tee ஓஃ-டே Μετὰ go may-TA மய்-TA τὸ to toh டொஹ் γενέσθαι Jerusalem, gay-NAY-sthay கய்-ந்AY-ஸ்தய் με saying, may மய் ἐκεῖ ake-EE அகெ-ஏஏ δεῖ After thee தே με I may மய் καὶ kay கய் Ῥώμην have ROH-mane ற்ஓஃ-மனெ ἰδεῖν been ee-THEEN ஈ-Tஃஏஏந் -
ἀποστείλας he ah-poh-STEE-lahs அஹ்-பொஹ்-STஏஏ-லஹ்ஸ் δὲ sent thay தய் εἰς into ees ஈஸ் τὴν tane டனெ Μακεδονίαν Macedonia ma-kay-thoh-NEE-an ம-கய்-தொஹ்-ந்ஏஏ-அன் δύο two THYOO-oh TஃYஓஓ-ஒஹ் τῶν of tone டொனெ διακονούντων them thee-ah-koh-NOON-tone தே-அஹ்-கொஹ்-ந்ஓஓந்-டொனெ αὐτῷ that af-TOH அf-Tஓஃ Τιμόθεον ministered tee-MOH-thay-one டே-Mஓஃ-தய்-ஒனெ καὶ unto kay கய் Ἔραστον him, A-ra-stone A-ர-ஸ்டொனெ αὐτὸς Timotheus af-TOSE அf-TஓSஏ ἐπέσχεν and ape-A-skane அபெ-A-ஸ்கனெ χρόνον Erastus; HROH-none ஃற்ஓஃ-னொனெ εἰς but ees ஈஸ் τὴν he tane டனெ Ἀσίαν himself ah-SEE-an அஹ்-Sஏஏ-அன் -
Ἐγένετο the ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் δὲ same thay தய் κατὰ ka-TA க-TA τὸν tone டொனெ καιρὸν time kay-RONE கய்-ற்ஓந்ஏ ἐκεῖνον there ake-EE-none அகெ-ஏஏ-னொனெ τάραχος arose TA-ra-hose TA-ர-ஹொஸெ οὐκ no ook ஊக் ὀλίγος small oh-LEE-gose ஒஹ்-ள்ஏஏ-கொஸெ περὶ stir pay-REE பய்-ற்ஏஏ τῆς about tase டஸெ ὁδοῦ that oh-THOO ஒஹ்-Tஃஓஓ -
Δημήτριος a thay-MAY-tree-ose தய்-MAY-ட்ரே-ஒஸெ γάρ certain gahr கஹ்ர் τις man tees டேஸ் ὀνόματι named oh-NOH-ma-tee ஒஹ்-ந்ஓஃ-ம-டே ἀργυροκόπος Demetrius, ar-gyoo-roh-KOH-pose அர்-க்யோ-ரொஹ்-Kஓஃ-பொஸெ ποιῶν a poo-ONE போ-ஓந்ஏ ναοὺς silversmith, na-OOS ன-ஓஓS ἀργυροῦς which ar-gyoo-ROOS அர்-க்யோ-ற்ஓஓS Ἀρτέμιδος made ar-TAY-mee-those அர்-TAY-மே-தொஸெ παρείχετο silver pa-REE-hay-toh ப-ற்ஏஏ-ஹய்-டொஹ் τοῖς shrines toos டோஸ் τεχνίταις for tay-HNEE-tase டய்-ஃந்ஏஏ-டஸெ ἐργασίαν Diana, are-ga-SEE-an அரெ-க-Sஏஏ-அன் οὐκ brought ook ஊக் ὀλίγην no oh-LEE-gane ஒஹ்-ள்ஏஏ-கனெ -
οὓς he oos ஊஸ் συναθροίσας called syoon-ah-THROO-sahs ஸ்யோன்-அஹ்-Tஃற்ஓஓ-ஸஹ்ஸ் καὶ together kay கய் τοὺς with toos டோஸ் περὶ the pay-REE பய்-ற்ஏஏ τὰ workmen ta ட τοιαῦτα of too-AF-ta டோ-AF-ட ἐργάτας are-GA-tahs அரெ-GA-டஹ்ஸ் εἶπεν like EE-pane ஏஏ-பனெ Ἄνδρες occupation, AN-thrase Aந்-த்ரஸெ ἐπίστασθε and ay-PEE-sta-sthay அய்-Pஏஏ-ஸ்ட-ஸ்தய் ὅτι said, OH-tee ஓஃ-டே ἐκ Sirs, ake அகெ ταύτης ye TAF-tase TAF-டஸெ τῆς know tase டஸெ ἐργασίας that are-ga-SEE-as அரெ-க-Sஏஏ-அஸ் ἡ by ay அய் εὐπορία this afe-poh-REE-ah அfஎ-பொஹ்-ற்ஏஏ-அஹ் ἡμῶν ay-MONE அய்-Mஓந்ஏ ἐστιν craft ay-steen அய்-ஸ்டேன் -
καὶ ye kay கய் θεωρεῖτε see thay-oh-REE-tay தய்-ஒஹ்-ற்ஏஏ-டய் καὶ and kay கய் ἀκούετε hear, ah-KOO-ay-tay அஹ்-Kஓஓ-அய்-டய் ὅτι that OH-tee ஓஃ-டே οὐ not oo ஊ μόνον alone MOH-none Mஓஃ-னொனெ Ἐφέσου at ay-FAY-soo அய்-FAY-ஸோ ἀλλὰ Ephesus, al-LA அல்-ள்A σχεδὸν but skay-THONE ஸ்கய்-Tஃஓந்ஏ πάσης almost PA-sase PA-ஸஸெ τῆς throughout tase டஸெ Ἀσίας all ah-SEE-as அஹ்-Sஏஏ-அஸ் ὁ oh ஒஹ் Παῦλος Asia, PA-lose PA-லொஸெ οὗτος this OO-tose ஓஓ-டொஸெ πείσας PEE-sahs Pஏஏ-ஸஹ்ஸ் μετέστησεν Paul may-TAY-stay-sane மய்-TAY-ஸ்டய்-ஸனெ ἱκανὸν hath ee-ka-NONE ஈ-க-ந்ஓந்ஏ ὄχλον persuaded OH-hlone ஓஃ-ஹ்லொனெ λέγων and LAY-gone ள்AY-கொனெ ὅτι turned OH-tee ஓஃ-டே οὐκ away ook ஊக் εἰσὶν much ees-EEN ஈஸ்-ஏஏந் θεοὶ people, thay-OO தய்-ஓஓ οἱ saying oo ஊ διὰ that thee-AH தே-Aஃ χειρῶν they hee-RONE ஹே-ற்ஓந்ஏ γινόμενοι be gee-NOH-may-noo கே-ந்ஓஃ-மய்-னோ -
οὐ that oo ஊ μόνον not MOH-none Mஓஃ-னொனெ δὲ only thay தய் τοῦτο this TOO-toh Tஓஓ-டொஹ் κινδυνεύει our keen-thyoo-NAVE-ee கேன்-த்யோ-ந்AVஏ-ஈ ἡμῖν craft ay-MEEN அய்-Mஏஏந் τὸ is toh டொஹ் μέρος in MAY-rose MAY-ரொஸெ εἰς danger ees ஈஸ் ἀπελεγμὸν to ah-pay-lage-MONE அஹ்-பய்-லகெ-Mஓந்ஏ ἐλθεῖν be ale-THEEN அலெ-Tஃஏஏந் ἀλλὰ set al-LA அல்-ள்A καὶ at kay கய் τὸ toh டொஹ் τῆς nought; tase டஸெ μεγάλης but may-GA-lase மய்-GA-லஸெ θεᾶς also thay-AS தய்-AS Ἀρτέμιδος that ar-TAY-mee-those அர்-TAY-மே-தொஸெ ἱερὸν the ee-ay-RONE ஈ-அய்-ற்ஓந்ஏ εἰς temple ees ஈஸ் οὐδὲν of oo-THANE ஊ-TஃAந்ஏ λογισθῆναι the loh-gee-STHAY-nay லொஹ்-கே-STஃAY-னய் μέλλειν great MALE-leen MAள்ஏ-லேன் δὲ goddess thay தய் καὶ Diana kay கய் καθαιρεῖσθαι should ka-thay-REE-sthay க-தய்-ற்ஏஏ-ஸ்தய் τήν tane டனெ μεγαλειότητα be may-ga-lee-OH-tay-ta மய்-க-லே-ஓஃ-டய்-ட αὐτῆς af-TASE அf-TASஏ ἣν despised, ane அனெ ὅλη OH-lay ஓஃ-லய் ἡ and ay அய் Ἀσία her ah-SEE-ah அஹ்-Sஏஏ-அஹ் καὶ magnificence kay கய் ἡ should ay அய் οἰκουμένη be oo-koo-MAY-nay ஊ-கோ-MAY-னய் σέβεται destroyed, SAY-vay-tay SAY-வய்-டய் -
Ἀκούσαντες when ah-KOO-sahn-tase அஹ்-Kஓஓ-ஸஹ்ன்-டஸெ δὲ they thay தய் καὶ heard kay கய் γενόμενοι these gay-NOH-may-noo கய்-ந்ஓஃ-மய்-னோ πλήρεις sayings, PLAY-rees Pள்AY-ரேஸ் θυμοῦ they thyoo-MOO த்யோ-Mஓஓ ἔκραζον were A-kra-zone A-க்ர-ழொனெ λέγοντες full LAY-gone-tase ள்AY-கொனெ-டஸெ Μεγάλη of may-GA-lay மய்-GA-லய் ἡ wrath, ay அய் Ἄρτεμις and AR-tay-mees Aற்-டய்-மேஸ் Ἐφεσίων cried ay-fay-SEE-one அய்-fஅய்-Sஏஏ-ஒனெ -
καὶ the kay கய் ἐπλήσθη whole ay-PLAY-sthay அய்-Pள்AY-ஸ்தய் ἡ city ay அய் πόλις was POH-lees Pஓஃ-லேஸ் ὅλη filled OH-lay ஓஃ-லய் συγχύσεως with syoong-HYOO-say-ose ஸ்யோன்க்-ஃYஓஓ-ஸய்-ஒஸெ ὥρμησάν confusion: ORE-may-SAHN ஓற்ஏ-மய்-SAஃந் τε and tay டய் ὁμοθυμαδὸν having oh-moh-thyoo-ma-THONE ஒஹ்-மொஹ்-த்யோ-ம-Tஃஓந்ஏ εἰς caught ees ஈஸ் τὸ Gaius toh டொஹ் θέατρον and THAY-ah-trone TஃAY-அஹ்-ட்ரொனெ συναρπάσαντες Aristarchus, syoon-ar-PA-sahn-tase ஸ்யோன்-அர்-PA-ஸஹ்ன்-டஸெ Γάϊον men GA-ee-one GA-ஈ-ஒனெ καὶ of kay கய் Ἀρίσταρχον Macedonia, ah-REE-stahr-hone அஹ்-ற்ஏஏ-ஸ்டஹ்ர்-ஹொனெ Μακεδόνας ma-kay-THOH-nahs ம-கய்-Tஃஓஃ-னஹ்ஸ் συνεκδήμους Paul's syoon-ake-THAY-moos ஸ்யோன்-அகெ-TஃAY-மோஸ் τοῦ companions too டோ Παύλου in PA-loo PA-லோ -
τοῦ And too டோ δὲ when thay தய் Παύλου Paul PA-loo PA-லோ βουλομένου would voo-loh-MAY-noo வோ-லொஹ்-MAY-னோ εἰσελθεῖν have ees-ale-THEEN ஈஸ்-அலெ-Tஃஏஏந் εἰς entered ees ஈஸ் τὸν in tone டொனெ δῆμον unto THAY-mone TஃAY-மொனெ οὐκ the ook ஊக் εἴων people, EE-one ஏஏ-ஒனெ αὐτὸν the af-TONE அf-Tஓந்ஏ οἱ disciples oo ஊ μαθηταί· suffered ma-thay-TAY ம-தய்-TAY -
τινὲς certain tee-NASE டே-ந்ASஏ δὲ of thay தய் καὶ the kay கய் τῶν chief tone டொனெ Ἀσιαρχῶν of ah-see-ar-HONE அஹ்-ஸே-அர்-ஃஓந்ஏ ὄντες Asia, ONE-tase ஓந்ஏ-டஸெ αὐτῷ which af-TOH அf-Tஓஃ φίλοι were FEEL-oo Fஏஏள்-ஊ πέμψαντες his PAME-psahn-tase PAMஏ-ப்ஸஹ்ன்-டஸெ πρὸς friends, prose ப்ரொஸெ αὐτὸν sent af-TONE அf-Tஓந்ஏ παρεκάλουν unto pa-ray-KA-loon ப-ரய்-KA-லோன் μὴ him, may மய் δοῦναι desiring THOO-nay Tஃஓஓ-னய் ἑαυτὸν him ay-af-TONE அய்-அf-Tஓந்ஏ εἰς that ees ஈஸ் τὸ he toh டொஹ் θέατρον would THAY-ah-trone TஃAY-அஹ்-ட்ரொனெ -
ἄλλοι therefore AL-loo Aள்-லோ μὲν cried mane மனெ οὖν one oon ஊன் ἄλλο thing, AL-loh Aள்-லொஹ் τι tee டே ἔκραζον· and A-kra-zone A-க்ர-ழொனெ ἦν some ane அனெ γὰρ another: gahr கஹ்ர் ἡ for ay அய் ἐκκλησία the ake-klay-SEE-ah அகெ-க்லய்-Sஏஏ-அஹ் συγκεχυμένη assembly syoong-kay-hyoo-MAY-nay ஸ்யோன்க்-கய்-ஹ்யோ-MAY-னய் καὶ was kay கய் οἱ confused; oo ஊ πλείους and PLEE-oos Pள்ஏஏ-ஊஸ் οὐκ the ook ஊக் ᾔδεισαν more A-thee-sahn A-தே-ஸஹ்ன் τίνος part TEE-nose Tஏஏ-னொஸெ ἕνεκεν knew ANE-ay-kane Aந்ஏ-அய்-கனெ συνεληλύθεισαν not syoon-ay-lay-LYOO-thee-sahn ஸ்யோன்-அய்-லய்-ள்Yஓஓ-தே-ஸஹ்ன் -
ἐκ they ake அகெ δὲ drew thay தய் τοῦ Alexander too டோ ὄχλου out OH-hloo ஓஃ-ஹ்லோ προεβίβασαν of proh-ay-VEE-va-sahn ப்ரொஹ்-அய்-Vஏஏ-வ-ஸஹ்ன் Ἀλέξανδρον the ah-LAY-ksahn-throne அஹ்-ள்AY-க்ஸஹ்ன்-த்ரொனெ προβαλόντων multitude, proh-va-LONE-tone ப்ரொஹ்-வ-ள்ஓந்ஏ-டொனெ αὐτὸν the af-TONE அf-Tஓந்ஏ τῶν Jews tone டொனெ Ἰουδαίων· putting ee-oo-THAY-one ஈ-ஊ-TஃAY-ஒனெ ὁ him oh ஒஹ் δὲ forward. thay தய் Ἀλέξανδρος ah-LAY-ksahn-throse அஹ்-ள்AY-க்ஸஹ்ன்-த்ரொஸெ κατασείσας And ka-ta-SEE-sahs க-ட-Sஏஏ-ஸஹ்ஸ் τὴν Alexander tane டனெ χεῖρα beckoned HEE-ra ஃஏஏ-ர ἤθελεν with A-thay-lane A-தய்-லனெ ἀπολογεῖσθαι the ah-poh-loh-GEE-sthay அஹ்-பொஹ்-லொஹ்-Gஏஏ-ஸ்தய் τῷ hand, toh டொஹ் δήμῳ and THAY-moh TஃAY-மொஹ் -
ἐπιγνόντων when ay-pee-GNONE-tone அய்-பே-Gந்ஓந்ஏ-டொனெ δὲ they thay தய் ὅτι knew OH-tee ஓஃ-டே Ἰουδαῖός that ee-oo-THAY-OSE ஈ-ஊ-TஃAY-ஓSஏ ἐστιν he ay-steen அய்-ஸ்டேன் φωνὴ was foh-NAY fஒஹ்-ந்AY ἐγένετο a ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் μία Jew, MEE-ah Mஏஏ-அஹ் ἐκ ake அகெ πάντων all PAHN-tone PAஃந்-டொனெ ὡς with ose ஒஸெ ἐπὶ one ay-PEE அய்-Pஏஏ ὥρας voice OH-rahs ஓஃ-ரஹ்ஸ் δύο THYOO-oh TஃYஓஓ-ஒஹ் κραζόντων about kra-ZONE-tone க்ர-Zஓந்ஏ-டொனெ Μεγάλη the may-GA-lay மய்-GA-லய் ἡ space ay அய் Ἄρτεμις of AR-tay-mees Aற்-டய்-மேஸ் Ἐφεσίων ay-fay-SEE-one அய்-fஅய்-Sஏஏ-ஒனெ -
καταστείλας when ka-ta-STEE-lahs க-ட-STஏஏ-லஹ்ஸ் δὲ the thay தய் ὁ townclerk oh ஒஹ் γραμματεὺς had grahm-ma-TAYFS க்ரஹ்ம்-ம-TAYFS τὸν appeased tone டொனெ ὄχλον the OH-hlone ஓஃ-ஹ்லொனெ φησίν people, fay-SEEN fஅய்-Sஏஏந் Ἄνδρες he AN-thrase Aந்-த்ரஸெ Ἐφέσιοι said, ay-FAY-see-oo அய்-FAY-ஸே-ஊ τίς Ye tees டேஸ் γάρ men gahr கஹ்ர் ἐστιν of ay-steen அய்-ஸ்டேன் ἄνθρωπος Ephesus, AN-throh-pose Aந்-த்ரொஹ்-பொஸெ ὃς ose ஒஸெ οὐ what oo ஊ γινώσκει man gee-NOH-skee கே-ந்ஓஃ-ஸ்கே τὴν is tane டனெ Ἐφεσίων there ay-fay-SEE-one அய்-fஅய்-Sஏஏ-ஒனெ πόλιν that POH-leen Pஓஃ-லேன் νεωκόρον knoweth nay-oh-KOH-rone னய்-ஒஹ்-Kஓஃ-ரொனெ οὖσαν not OO-sahn ஓஓ-ஸஹ்ன் τῆς how tase டஸெ μεγάλης that may-GA-lase மய்-GA-லஸெ θεᾶς the thay-AS தய்-AS Ἀρτέμιδος city ar-TAY-mee-those அர்-TAY-மே-தொஸெ καὶ of kay கய் τοῦ the too டோ διοπετοῦς Ephesians thee-oh-pay-TOOS தே-ஒஹ்-பய்-TஓஓS -
ἀναντιῤῥήτων then ah-nahn-teer-RAY-tone அஹ்-னஹ்ன்-டேர்-ற்AY-டொனெ οὖν that oon ஊன் ὄντων these ONE-tone ஓந்ஏ-டொனெ τούτων things TOO-tone Tஓஓ-டொனெ δέον cannot THAY-one TஃAY-ஒனெ ἐστὶν be ay-STEEN அய்-STஏஏந் ὑμᾶς spoken yoo-MAHS யோ-MAஃS κατεσταλμένους against, ka-tay-stahl-MAY-noos க-டய்-ஸ்டஹ்ல்-MAY-னோஸ் ὑπάρχειν yoo-PAHR-heen யோ-PAஃற்-ஹேன் καὶ ye kay கய் μηδὲν ought may-THANE மய்-TஃAந்ஏ προπετὲς to proh-pay-TASE ப்ரொஹ்-பய்-TASஏ πράττειν be PRAHT-teen Pற்AஃT-டேன் -
ἠγάγετε ye ay-GA-gay-tay அய்-GA-கய்-டய் γὰρ have gahr கஹ்ர் τοὺς brought toos டோஸ் ἄνδρας hither AN-thrahs Aந்-த்ரஹ்ஸ் τούτους these TOO-toos Tஓஓ-டோஸ் οὔτε OO-tay ஓஓ-டய் ἱεροσύλους men, ee-ay-rose-YOO-loos ஈ-அய்-ரொஸெ-Yஓஓ-லோஸ் οὔτε which OO-tay ஓஓ-டய் βλασφημοῦντας are vla-sfay-MOON-tahs வ்ல-ஸ்fஅய்-Mஓஓந்-டஹ்ஸ் τὴν neither tane டனெ θεὰν robbers thay-AN தய்-Aந் ὑμῶν of yoo-MONE யோ-Mஓந்ஏ -
εἰ Wherefore ee ஈ μὲν if mane மனெ οὖν Demetrius, oon ஊன் Δημήτριος and thay-MAY-tree-ose தய்-MAY-ட்ரே-ஒஸெ καὶ the kay கய் οἱ craftsmen oo ஊ σὺν which syoon ஸ்யோன் αὐτῷ are af-TOH அf-Tஓஃ τεχνῖται with tay-HNEE-tay டய்-ஃந்ஏஏ-டய் πρός him, prose ப்ரொஸெ τινα have tee-na டே-ன λόγον a LOH-gone ள்ஓஃ-கொனெ ἔχουσιν matter A-hoo-seen A-ஹோ-ஸேன் ἀγοραῖοι against ah-goh-RAY-oo அஹ்-கொஹ்-ற்AY-ஊ ἄγονται any AH-gone-tay Aஃ-கொனெ-டய் καὶ man, kay கய் ἀνθύπατοί the an-THYOO-pa-TOO அன்-TஃYஓஓ-ப-Tஓஓ εἰσιν law ees-een ஈஸ்-ஈன் ἐγκαλείτωσαν is ayng-ka-LEE-toh-sahn அய்ன்க்-க-ள்ஏஏ-டொஹ்-ஸஹ்ன் ἀλλήλοις open, al-LAY-loos அல்-ள்AY-லோஸ் -
εἰ if ee ஈ δέ ye thay தய் τι inquire tee டே πὲρι any PAY-ree PAY-ரே ἑτέρων thing ay-TAY-rone அய்-TAY-ரொனெ ἐπιζητεῖτε concerning ay-pee-zay-TEE-tay அய்-பே-ழய்-Tஏஏ-டய் ἐν other ane அனெ τῇ matters, tay டய் ἐννόμῳ it ane-NOH-moh அனெ-ந்ஓஃ-மொஹ் ἐκκλησίᾳ shall ake-klay-SEE-ah அகெ-க்லய்-Sஏஏ-அஹ் ἐπιλυθήσεται be ay-pee-lyoo-THAY-say-tay அய்-பே-ல்யோ-TஃAY-ஸய்-டய் -
καὶ For kay கய் γὰρ we gahr கஹ்ர் κινδυνεύομεν are keen-thyoo-NAVE-oh-mane கேன்-த்யோ-ந்AVஏ-ஒஹ்-மனெ ἐγκαλεῖσθαι in ayng-ka-LEE-sthay அய்ன்க்-க-ள்ஏஏ-ஸ்தய் στάσεως danger STA-say-ose STA-ஸய்-ஒஸெ περὶ to pay-REE பய்-ற்ஏஏ τῆς be tase டஸெ σήμερον called SAY-may-rone SAY-மய்-ரொனெ μηδενὸς in may-thay-NOSE மய்-தய்-ந்ஓSஏ αἰτίου question ay-TEE-oo அய்-Tஏஏ-ஊ ὑπάρχοντος for yoo-PAHR-hone-tose யோ-PAஃற்-ஹொனெ-டொஸெ περὶ this pay-REE பய்-ற்ஏஏ οὗ oo ஊ δυνησόμεθα day's thyoo-nay-SOH-may-tha த்யோ-னய்-Sஓஃ-மய்-த ἀποδοῦναι uproar, ah-poh-THOO-nay அஹ்-பொஹ்-Tஃஓஓ-னய் λόγον there LOH-gone ள்ஓஃ-கொனெ τῆς being tase டஸெ συστροφῆς no syoo-stroh-FASE ஸ்யோ-ஸ்ட்ரொஹ்-FASஏ ταύτης cause TAF-tase TAF-டஸெ
அப்போஸ்தலர் 19 இன்டர்லீனியர் வரிகளுக்கிடையே
Interlinear verses அப்போஸ்தலர் 19