-
καὶ when kay கய் γὰρ For gahr கஹ்ர் ὀφείλοντες ought oh-FEE-lone-tase ஒஹ்-Fஏஏ-லொனெ-டஸெ εἶναι ye EE-nay ஏஏ-னய் διδάσκαλοι to thee-THA-ska-loo தே-TஃA-ஸ்க-லோ διὰ be thee-AH தே-Aஃ τὸν teachers, tone டொனெ χρόνον for HROH-none ஃற்ஓஃ-னொனெ πάλιν the PA-leen PA-லேன் χρείαν time HREE-an ஃற்ஏஏ-அன் ἔχετε again A-hay-tay A-ஹய்-டய் τοῦ need too டோ διδάσκειν have thee-THA-skeen தே-TஃA-ஸ்கேன் ὑμᾶς ye yoo-MAHS யோ-MAஃS τινὰ tee-NA டே-ந்A τὰ teach ta ட στοιχεῖα you stoo-HEE-ah ஸ்டோ-ஃஏஏ-அஹ் τῆς which tase டஸெ ἀρχῆς that ar-HASE அர்-ஃASஏ τῶν one tone டொனெ λογίων the loh-GEE-one லொஹ்-Gஏஏ-ஒனெ τοῦ principles too டோ θεοῦ first thay-OO தய்-ஓஓ καὶ the kay கய் γεγόνατε of gay-GOH-na-tay கய்-Gஓஃ-ன-டய் χρείαν oracles HREE-an ஃற்ஏஏ-அன் ἔχοντες A-hone-tase A-ஹொனெ-டஸெ γάλακτος God; GA-lahk-tose GA-லஹ்க்-டொஸெ καὶ of kay கய் οὐ and oo ஊ στερεᾶς are stay-ray-AS ஸ்டய்-ரய்-AS τροφῆς become troh-FASE ட்ரொஹ்-FASஏ